لطفی: از سازمان لیگ می خواهیم بازی ها را همزمان برگزار کند، بازی فردا برای هر دو تیم سخت است

به گزارش علی آباد جدید، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از سازمان لیگ خواهش می کنیم که با توجه به شرایط حساس تیم ها در پایین و بالای جدول، بازی ها را به طور همزمان برگزار کند.

لطفی: از سازمان لیگ می خواهیم بازی ها را همزمان برگزار کند، بازی فردا برای هر دو تیم سخت است

به گزارش خبرنگاران، سعید لطفی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: پیش از هر چیز جا دارد درگذشت آقای دست نشان را به جامعه فوتبال و خانواده ایشان تسلیت بگویم. درباره بازی باید بگویم که ما شناخت کافی از مس رفسنجان داریم. این تیم بسیار تیم خوب و کادرفنی باکیفیت و باشخصیت و بادانشی دارند. می دانیم فردا بازی سختی داریم. ما هم تیم پرانرژی و جوانی داریم و قطعا بازی سختی برای هر دو تیم است.

وی ادامه داد: ما تمام کوشش مان را می کنیم که دل طرفداران مان را شاد کنیم و دست پر از این بازی بیرون بیاییم. خواهشی که از سازمان لیگ داریم این است که ما می دانیم که زحمت می کشند و شرایط سخت است ولی اگر بتوانند بازی ها را همزمان برگزار نمایند ممنون می شویم، چون تیم های بالا و پایین جدول در شرایطی هستند که این تصمیم روی نتایج بازی ها تاثیرگذار است و می تواند نتایج غیرفوتبالی رقم نخورد. امیداوریم که فردا گروه داوری یک روز خوب داشته باشند و با حداقل اشتباه داوری نمایند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا گفت: دو بازیکن ما مصدوم هستند، عسگری و احمدی در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان مان آماده هستند و مشکل خاصی نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1754

به "لطفی: از سازمان لیگ می خواهیم بازی ها را همزمان برگزار کند، بازی فردا برای هر دو تیم سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطفی: از سازمان لیگ می خواهیم بازی ها را همزمان برگزار کند، بازی فردا برای هر دو تیم سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید