لیگ برتر والیبال، سایپا به سختی از سد پیغام گذشت، پیروزی آسان کاله و فولاد

به گزارش علی آباد جدید، در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال تیم های سایپا، تبریز، فولاد، کاله و عقاب حریفان خود را شکست دادند.

لیگ برتر والیبال، سایپا به سختی از سد پیغام گذشت، پیروزی آسان کاله و فولاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در شروع هفته بیست وسوم لیگ برتر والیبال تیم های سایپای تهران، شهرداری تبریز، فولاد سیرجان، کاله آمل و عقاب تهران از سد حریفان خود گذشتند.

در دیدار حساس و جذابی که در خانه والیبال تهران برگزار گردید، بازیکنان سایپا که پس از دریافت درصدی از قرارداد خود از نظر روحی انگیزه زیادی داشتند پیروز شدند میهمان خود پیغام خراسان را از پیش رو بردارند. بازیکنان سایپا که چند روز قبل مبلغی از قرارداد فصل جاری خود را نیز دریافت نموده بودند با روحیه بهتر به مصاف حریف مشهدی خود رفتند و در نهایت با حساب 3 بر 2 به پیروزی رسیدند.

شاگردان پیمان اکبری ست های اول، چهارم و پنجم را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 21 و 16 بر 14 به سود خود سرانجام دادند و در ست های دوم و سوم 20 بر 25 و 14 بر25 شکست خوردند. سعید مصطفی وند کاپیتان تیم پیغام در ست دوم این بازی به دلیل اعتراض شدید به تصمیم داور کارت های زرد و قرمز گرفت.

در سایر بازی های امروز عقاب با نتیجه 3 بر 2 شهرداری ارومیه را شکست داد. تیم های کاله و فولاد سیرجان در 3 ست متوالی به ترتیب شهرداری گنبد و شهروند اراک را از پیش رو برداشتند و دورنای ارومیه در زمین خود 3 بر صفر مغلوب شهرداری تبریز شد.

دیدار تیم های صدرنشین شهرداری ورامین و پیکان تهران در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 222

به "لیگ برتر والیبال، سایپا به سختی از سد پیغام گذشت، پیروزی آسان کاله و فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال، سایپا به سختی از سد پیغام گذشت، پیروزی آسان کاله و فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید