مازندران، گل محمدی: بیشتر از نتیجه از عملکرد تیمم در مصاف با نساجی خوشحالم، شاگردانم کم نیاوردند و تا لحظه آخر جنگیدند

به گزارش علی آباد جدید، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو عملکرد تیمش را در مصاف با نساجی قائمشهر ستود و از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های شاگردان خود در فصل جاری یاد کرد.

مازندران، گل محمدی: بیشتر از نتیجه از عملکرد تیمم در مصاف با نساجی خوشحالم، شاگردانم کم نیاوردند و تا لحظه آخر جنگیدند

به گزارش خبرنگاران از قائمشهر، یحیی گل محمدی بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در مرحله یک شانزدهم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور گفت: بازی کردن مقابل هواداران نساجی کار بسیار سخت و دشواری است. فکر می کنم تا به اینجای فصل، بازی امروز یکی از بازی های خوب ما بوده است. بچه های ما به خوبی توپ و بازی را کنترل کردند.

وی در ادامه افزود: با پاس های زیاد تیم حریف را کنترل کردیم و بازی را در اختیار گرفتیم. بازیکنانم باغیرت مثالزدنی بازی خیلی خوبی انجام دادند و از آنها تشکر می کنم. خوشحالی من بیشتر بابت بازی خوب است تا نتیجه. مطمئنم تیم نساجی هم با پتانسیل خوبی که در زمینه بازیکن و هوادار دارد، می تواند روزهای خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره تیم نساجی هم گفت: تیم نساجی، بسیار فیزیکی، خوب و دونده است. امروز هم تحت تأثیر بازی خوب بچه های ما بودند و نتوانستند از قابلیت های خود بهره ببرند. بازیکنان ما هم خیلی خوب فضاها را پوشش دادند و خوب دویدند. بازیکنان ما از نظر فیزیکی و دوندگی کم نیاوردند و تا لحظه آخر جنگیدند.

گل محمدی درباره غیبتش در نشست خبری پیش از بازی و ناهماهنگی مدیر رسانه ای تیم شهر خودرو با خبرنگاران مازندرانی، گفت: ما در راه بودیم و ساعت هفت هشت شب به قائمشهر رسیدیم. مدیر رسانه ای ما هم به اینجا نیامده است که بخواهد ناهماهنگی ایجاد کند.

وی درباره غیبت سیدمهدی رحمتی در ترکیب شهر خودرو و اینکه آیا عدم حضور او در میدان به بازی تیم در جام حذفی ارتباط داشته است یا این روند در لیگ هم ادامه دار خواهد بود، گفت: درباره دروازه بان ها من تصمیم را به آقای داود فنایی که مربی دروازه بان های تیم شهر خودروست، می سپارم. او تصمیم گرفته است، چون مربی دروازه بان های ماست و تصمیم گرفت منادی امروز دروازه بان ما باشد. منادی تمرینات خوبی داشت و از طرفی هم سیدمهدی رحمتی برای ما مهره ارزشمند و مهمی است.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در واکنش به طرح این مسئله که تیمش باید برای حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم آماده شود و آیا به شناخت از وضعیت تیم خود رسیده است یا نه، گفت: فعلاً بازی های لیگ است و بازی های آسیایی ما از بهمن ماه شروع می شود. تا آن موقع هم شناخت خوبی از تیم پیدا کرده ایم و هم تیم به هماهنگی رسیده است. فرصت داریم تا آن موقع به شناخت کافی از تیم برسیم. از حالا زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم.

گل محمدی درباره اینکه بازیکنانی هم که شهر خودرو به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آورد بازیکنان گرانقیتی بودند و سروش رفیعی یک بازیکن گرانقیمت محسوب می شود، گفت: از کجا می دانید گرانقیمت هستند؟ مگر قرارداد بازیکنان ما را دیده اید که چقدر است؟

وی همچنین در مورد اینکه شاید نشستن این بازیکنان روی نیمکت تیمش را وارد حاشیه کند، گفت: بازیکنان ما شخصیت خیلی خوبی دارند و آنها فقط براساس موارد فنی انتخاب نشده اند، بلکه شخصیت خوبی هم دارند. سعی می کنیم بازیکنانی که آماده تر هستند و تمرینات بهتری انجام می دهند یا از نظر تاکتیکی در بازی خاصی به ما کمک می کنند، در ترکیب قرار بدهیم. در این یک سال و نیم که اینجا هستیم، تا به حال از این مسائل نداشتیم و بعید می دانم بعد از این هم با چنین مسئله ای روبرو شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 491

به "مازندران، گل محمدی: بیشتر از نتیجه از عملکرد تیمم در مصاف با نساجی خوشحالم، شاگردانم کم نیاوردند و تا لحظه آخر جنگیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، گل محمدی: بیشتر از نتیجه از عملکرد تیمم در مصاف با نساجی خوشحالم، شاگردانم کم نیاوردند و تا لحظه آخر جنگیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید