مالک فیورنتینا باز هم داوران ایتالیایی را به حمایت از یوونتوس متهم کرد

به گزارش علی آباد جدید، مالک بنفش پوشان فلورانس حرف های 6 ماه پیش خود درباره جانبداری داور بازی فیورنتینا و یوونتوس از بانوی پیر را تکرار کرد.

مالک فیورنتینا باز هم داوران ایتالیایی را به حمایت از یوونتوس متهم کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، روکو کومیسو هنوز هم از دست داور باخت 3 بر صفر تیمش در خانه یوونتوس در ماه فوریه به خاطر پنالتی دومی که به سود میزبان گفت، شاکی است. در آن بازی فیورنتینایی هایی معتقد بودند پیش از خطای بازیکن آنها که منجر به پنالتی شد، رودریگو بنتانکو، هافبک اروگوئه ای یووه روی یکی از بازیکنان تیم میهمان خطا نموده است اما داور با پس از آنالیز صحنه با یاری VAR تصمیم قبلی خود را تأیید کرد. همین موضوع سبب شد که کومیسو در انتها بازی به شدت از فابریتزیو پاسکا، داور مسابقه انتقاد کند و بگوید که حالش از داوران ایتالیایی به می خورد. او همچنین داوران را به جانبداری از تیم های عظیم لیگ متهم کرد.

کومیسو اکنون می گوید نه تنها از بیان آن حرف ها پیشیمان نیست، بلکه تکرارش هم می نماید. او در یک نشست خبری گفت: درباره اتفاقاتی که در بازی یوونتوس - فیورنتینا رخ داد، من قطعاً همان حرف هایی که زدم را تکرار می کنم، البته این بار بدون داد و فریاد. چیزی که مرا تحریک کرد که آن حرف ها را بزنم، دیدن ناراحتی عمیق بازیکنان در رختکن پس از بازی بود. من می خواستم از آنها دفاع کنم. من اوقات تلخی کردم اما بیش از اندازه حق بازیکنانم خورده شده بود. من می خواستم تأکید کنم که داوران باید برای همه تیم ها به شیوه ای یکسان قضاوت نمایند، چیزی که ما در این فصل شاهدش نبودیم. من به زودی قصد دارم به صورت علنی یکسری از توصیه ها و پیشنهادهایم را در این زمینه ارائه کنم و همه می توانند آن را بخوانند.

مالک باشگاه فیورنتینا درباره برنامه هایش برای فصل جابجایی و اینکه آیا مانع جدایی فدریکو کیه زا مهاجم پرطرفدار تیمش خواهد شد هم اظها رداشت: من هرگز از کیه زا انتقاد نکردم . دوست دارم بهترین بازیکنان را در تیم مان نگه دارم اما الان می توانم بگویم که اگر خودش بخواهد، می تواند برود البته به شرط اینکه پیشنهاد خوبی برای فروشش دریافت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1170

به "مالک فیورنتینا باز هم داوران ایتالیایی را به حمایت از یوونتوس متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک فیورنتینا باز هم داوران ایتالیایی را به حمایت از یوونتوس متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید