مجموعه عکس نوشته های جدید ویژه شهادت حضرت ثامن الحجج(ع)

به گزارش علی آباد جدید، به مناسبت سالروز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا(ع)، مجموعه ای از زیباترین عکس نوشته ها ویژه این روز، برای شما کاربران تهیه و تنظیم شده است.

مجموعه عکس نوشته های جدید ویژه شهادت حضرت ثامن الحجج(ع)

به گزارش خبرنگار، حضرت امام رضا(ع) هشتمین امام شیعیان از سلاله پاک رسول خدا (ص) و هشتمین جانشین پیامبر مکرم اسلام (ص) است. پدر بزرگوارشان امام موسی کاظم(ع) پیشوای هفتم شیعیان بودند که در سال 183 ﻫ. ق، به دست هارون عباسی به شهادت رسیدند و مادر گرامی شان نجمه نام داشت.

مدت امامت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) حدود 20 سال طول کشید که 17 سال آن در مدینه و سه سال آخر آن در خراسان گذشت. آن حضرت(ع) پس از هفده سال سکونت در مدینه و تبلیغ دین و ارشاد مردم، با نقشه و حیله مأمون عباسی، راه خراسان را در پیش گرفت. ایشان پس از قبول اجباری ولایت عهدی مأمون و گذشت سه سال، در 55 سالگی به دست این خلیفه عباسی به شهادت رسید.

در تقویم رسمی امسال 7 آبان (سی ماه صفر) مصادف با روز شهادت امام رضا (ع) است. ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام رئوف (ع)، مجموعه ای از زیباترین عکس نوشته ها ویژه این روز را برای شما کاربران گرامی تهیه و تنظیم کرده ایم که در ادامه آن را دریافت می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 596

به "مجموعه عکس نوشته های جدید ویژه شهادت حضرت ثامن الحجج(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه عکس نوشته های جدید ویژه شهادت حضرت ثامن الحجج(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید