مجوز 1100 منطقه نمونه گردشگری در سراسر کشور صادر شد

به گزارش علی آباد جدید، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: برای بیش از یک هزار و 100 منطقه نمونه گردشگری در کشور مجوز صادر شده است.

مجوز 1100 منطقه نمونه گردشگری در سراسر کشور صادر شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تضمینی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران از شهرکرد، پیروز حناچی امشب در جمع شهرداران استان گفت: در سال های گذشته مقرر شده بود 7 منطقه نمونه گردشگری ویژه در کشور وجود داشته باشد، اما اکنون بیش از یک هزار و 100 منطقه نمونه گردشگری مجوز دارد.

وی با بیان اینکه این تعداد منطقه نمونه گردشگری در کشور به شورای عالی معماری و شهرسازی معرفی شده اند، اضافه کرد: متولی گردشگری در کشور باید دوباره اهلیت سرمایه گذاران طرح ها و مناطق گردشگری را آنالیز کند.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مطالعات مرجع در شهرها بیان نمود: طرح هایی که به شورای عالی معماری و شهرسازی معرفی می شوند براساس مطالعات بالادستی و منطقه ای در مقیاس 1.50000 هستند.

حناچی انتزاع مناطق از شهرها را در حیطه وظایف کمیسیون سیاسی و دفاعی وزارت کشور دانست و اعلام نمود: در شورای عالی معماری و شهرسازی تصمیم گیری براساس خرد جمعی است و با توجه به همین تصمیم گیری طرح ها مصوب می شوند.

وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات توضیح داد: کارگاه ها و زمین های کشاورزی که در حریم شهرها قرار دارند مجوز دیوارکشی و نصب اتاق کارگری در زمین های کشاورزی خود را ندارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 763

به "مجوز 1100 منطقه نمونه گردشگری در سراسر کشور صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز 1100 منطقه نمونه گردشگری در سراسر کشور صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید