محدودیت های جدید کرونایی در آذربایجان غربی از فردا اعمال می شود

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی از اعمال محدودیت های جدید با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان خبرداد.

محدودیت های جدید کرونایی در آذربایجان غربی از فردا اعمال می شود

محمدمهدی شهریاری امروز 4 تیرماه در حاشیه چهل و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به افزایش آمار مبتلایان به کووید 19، مراکز آموزش عالی، حوزه های علمیه، فنی و حرفه ای، زبان سراها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، اماکن متبرکه، مساجد و مصلی ها، آزمون های حضوری، قهوه خانه ها، چایخانه ها و سایر مراکز تفریحی، باغ وحش و خانه های بازی در استان از فردا پنجشنبه،5 تیرماه به مدت 2 هفته تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگاران، شهریاری ادامه داد: برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش ها به حالت تعلیق درآمده و برگزاری مراسم عروسی، تولد و ترحیم در اماکن عمومی و خصوصی از جمله خانه باغ ها به هر عنوان ممنوع است.

وی تاکید کرد: فرمانداران و دستگاه های مربوطه باید بر اجرای دقیق این محدودیت ها نظارت جدی داشته باشند.

شهریاری بی تفاوتی مردم و مسئولین نسبت به کرونا را خطرناک دانست و گفت: این بی تفاوتی و عادی سازی عواقب جبران ناپذیری درپی خواهد داشت.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا، رفتار عمومی را در غلبه بر کرونا مهم دانست و شرح داد: فرایند بیماری در استان صعودی است و برای عبور کم هزینه از این شرایط علاوه بر تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برخی محدودیت ها نیز اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1187

به "محدودیت های جدید کرونایی در آذربایجان غربی از فردا اعمال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های جدید کرونایی در آذربایجان غربی از فردا اعمال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید