مراسم 22 بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت رژه موتوری و ماشینی برگزار می گردد

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال جاری راهپیمایی 22 بهمن در استان متفاوت از سال های قبل برگزار و بر اساس تصمیم مسئولان عالی نظام رژه خودرویی و موتوری در استان های مختلف به ویژه این استان اجرا می گردد.

مراسم 22 بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت رژه موتوری و ماشینی برگزار می گردد

حسین کلانتری ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن، اضافه کرد: بیماری کرونا دنیا، کشور ایران و به تبع آن استان ما را درگیر نموده و به منظور کاهش زنجیره انتقال این بیماری و سلامتی مردم تضمین گردد، چاره ای جز رعایت دستور العمل های بهداشتی وجود ندارد.

وی توضیح داد: در این ایام نیز همچون گذشته باید رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بر اساس تصمیم مسئولان عالی نظام، سال جاری برای حفظ جان مردم راهپیمایی برای 22 بهمن ماه همچون سال های گذشته نخواهیم داشت.

کلانتری تاکید نمود: به شکل نمادین و زیبا مانور قدرتی با رژه خودرویی و موتوری با رعایت همه دستورالعمل ها در همه استان ها و شهرستان ها با موضوع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همکاری همه نهاد ها و سازمان ها انجام می گیرد.

وی ادامه داد: امید است با کوشش همه رسانه های استان این تصاویر زیبا منعکس گردد و تصاویر آن به عنوان یک برگ دیگری به اوراق پر افتخار گرامیداشت دهه فجر اضافه گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: شاهد پیروزی جمهوری اسلامی بر استکبار دنیای را شاهد هستیم زیرا که استکبار دنیای هم پیمان شده بودند که به رهبری آمریکای دنیا خوار در دوران ترامپ، نگذارند جشن چهلمین سالگی انقلاب را بگیریم.

کلانتری اظهار داشت: قاطعانه این جمله را بیان نموده بودند و و دنیای دیگه ای را برای خود متصور شده بودند که به گمان شان ایران را به دست می گیرند.

وی تاکید نمود: به لطف الهی جشن چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی را هم گرفتیم و ولی ترامپ در زباله دان تاریخ نهاده شد.

به گزارش خبرنگاران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این مهم با لطف الهی و رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب و همت و استقامت و تاب آوری بی نظیر مردم و کوشش دولتمردان دلسوز نظام میسر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1676

به "مراسم 22 بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت رژه موتوری و ماشینی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم 22 بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت رژه موتوری و ماشینی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید