منچستریونایتد مهاجم جوان منچسترسیتی را خرید

به گزارش علی آباد جدید، باشگاه منچستریونایتد با یکی از بازیکنان آینده دار رقیب همشهری که آمار تحسین برانگیزی داشته است، قرارداد بست.

منچستریونایتد مهاجم جوان منچسترسیتی را خرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که چارلی مک نیل مهاجم جوان تیم منچسترسیتی را با قراردادی 750 هزار پوندی به خدمت گرفته است. مک نیل اما تنها یکی از دو مهاجم جوانی است که شیاطین سرخ از عقد قرارداد با آنها خبر داده اند، دو بازیکنی که قرار است به عضویت تیم جوانان باشگاه درآیند.

مک نیل که پیش از این برای تیم های پایه باشگاه منچسترسیتی توپ می زد، در دوران حضورش در این تیم توانسته 600 گل بزند. او که سابقه بازی در رده های پایه انگلیس را هم دارد، از باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت کرد، اما ترجیح داد که به رقیب همشهری ملحق شود. یوونتوس و لایپزیگ آلمان دو باشگاه دیگری بودند که تلاش خود را برای به خدمت دریافت مک نیل انجام دادند.

علاوه بر او یونایتد، آلخاندرو گارناچو مهاجم تیم فوتبال جوانان اتلتیکومادرید را هم جذب کرده است. این بازیکن اسپانیایی 16 ساله پیش از این در تیم نوجوانان باشگاه اتلتیکومادرید بازی می کرد و سابقه کوتاهی هم برای حضور در تیم جوانان این باشگاه دارد. او علاوه بر بازی به عنوان مهاجم امکان بازی به عنوان بال راست و چپ را هم دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1342

به "منچستریونایتد مهاجم جوان منچسترسیتی را خرید" امتیاز دهید

1 کاربر به "منچستریونایتد مهاجم جوان منچسترسیتی را خرید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد مهاجم جوان منچسترسیتی را خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید