مکاتبات با شهرداری کرمان برای برطرف نقص مدیریت شهری تاثیری نداشت ، تخلیه آب باران در دانشگاه شهید باهنر کرمان با تانکر های مکنده!

به گزارش علی آباد جدید، مدیر دفتر فنی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: مکاتبات فراوانی از سوی دفتر فنی دانشگاه با شهرداری کرمان مبنی بر برطرف نقص عمرانی و راهسازی محل های یادشده صورت پذیرفته که تا به امروز هیچ ترتیب اثری داده نشده است.

مکاتبات با شهرداری کرمان برای برطرف نقص مدیریت شهری تاثیری نداشت ، تخلیه آب باران در دانشگاه شهید باهنر کرمان با تانکر های مکنده!

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

نجات غفار، مدیر دفتر فنی دانشگاه شهید باهنر کرمان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران در مورد آبگرفتگی در این دانشگاه به دلیل بارش باران گفت: به دلیل اجرای غیراصولی و عدم رعایت شیب مناسب بلوار صبا و میدان پژوهش که در مجاورت درب شرقی و سردر اصلی دانشگاه واقع شده است، کلیه آب های سطحی حاصل از بارندگی به وسیله دو در یاد شده به داخل محوطه دانشگاه راهنمایی می شوند.

مدیر دفتر فنی دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: از آنجا که میزان آب های راهنمایی شده به داخل دانشگاه بسیار بیشتر از ظرفیت سیستم جمع آوری آب های سطحی دانشگاه هستند، سیستم مذکور جوابگوی آب های سطحی در محوطه دانشگاه نبوده و موجب جاری شدن روان آب می گردد.

وی اضافه نمود: طی سال های گذشته و به ویژه پس از احداث بلوار صبا، مکاتبات فراوانی از سوی دفتر فنی دانشگاه با شهرداری کرمان مبنی بر برطرف نقص محل های یادشده صورت پذیرفته که متأسفانه تا به امروز هیچ ترتیب اثری در این خصوص داده نشده است.

نجات غفار توضیح داد: پرسنل تأسیسات در حد توان خود نسبت به برطرف مشکل اقدام می نمایند. دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه هم اکنون در حال تخلیه آب باران توسط تانکر های مکنده هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 713

به "مکاتبات با شهرداری کرمان برای برطرف نقص مدیریت شهری تاثیری نداشت ، تخلیه آب باران در دانشگاه شهید باهنر کرمان با تانکر های مکنده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکاتبات با شهرداری کرمان برای برطرف نقص مدیریت شهری تاثیری نداشت ، تخلیه آب باران در دانشگاه شهید باهنر کرمان با تانکر های مکنده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید