نامه مدیرعامل جنجالی به تهیه کننده فوتبال برتر

به گزارش علی آباد جدید، پخش فایلی صوتی از رسول پناه در روزهایی که پرسپولیس به فینال آسیا صعود نموده بود و در امتداد آن انتشار یک فایل ویدئویی از مدیرعامل پرسپولیس سبب شد تا این چهره از مدیرعاملی باشگاه کنار برود. با این حال رسول پناه در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باقی مانده بود، تا سری دوم فایل های ویدئویی منتشر شد و او درنهایت چاره ای جز خداحافظی با باشگاه پرسپولیس پیدا نکرد.

نامه مدیرعامل جنجالی به تهیه کننده فوتبال برتر

پس از این اتفاقات بود که رسول پناه بارها در مصاحبه های خود مدعی شد که حرف های او به صورت بریده بریده منتشر شده و اگر یحیی گل محمدی حاضر باشد در یک برنامه زنده تلویزیونی با او مناظره خواهد نمود؛ درخواستی که هیچ گاه از سوی سرمربی پرسپولیس با پاسخ مثبت همراه نشد و حتی استقلالی ها نیز برنامه فوتبال برتر را به دلیل شکل ندادن این مناظره به پرسپولیسی بودن متهم کردند.

حالا و در شرایطی که سال 1399 رو به انتها است و تیم های لیگ فزونی استراحتی 18 روزه را تا آغاز رقابت تجربه خواهند کرد، مهدی رسول پناه مدیرعامل پیشین باشگاه بار دیگر نامه ای خطاب به مهدی هاشمی تهیه نماینده برنامه فوتبال برتر نوشته و اعلام آمادگی نموده که حتی در صورت عدم حضور یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس، در این برنامه شرکت خواهد نمود و شرحاتی پیرامون دوران حضورش در این باشگاه و حواشی اتفاق افتاده ارائه خواهد نمود.

نامه مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به شرح زیر خطاب به تهیه نماینده برنامه فوتبال برتر نوشته شده است:

جناب آقای هاشمی

تهیه نماینده محترم برنامه فوتبال برتر

بارها آقای یحیی گل محمدی را به مناظره دعوت کردم تا ایشان در خصوص دست های پنهانی که علیه پرسپولیس کار می نمایند شرح دهند اما متأسفانه ایشان نه تنها برای احترام به طرفداران واقعی پرسپولیس که قطعا هیچ اولویتی بالاتر از فوتبال پاک برای آنها مهم نیست، حاضر به حضور در مناظره نشدند بلکه پشت عبارت های تکراری و بی خاصیت حاشیه سازی برای تیم و بر هم زدن تمرکز تیم پنهان شدند.

با این شرایط وقت آن فرا رسیده که مدیریت باشگاه پرسپولیس بعنوان امانتدار مکتب عظیم پرسپولیس وارد عمل گردد و نسبت به دغدغه های جدی که ذهن دلسوزان فوتبال را آزار می دهد شفاف سازی های لازم را بعمل آورد.

اینجانب با وجود همه موانع، بدینوسیله اعلام می نمایم بمنظور تبیین واقعیت هایی که مردم از آن بی اطلاع هستند، آمادگی خود را برای حضور در برنامه فوتبال برتر اعلام می نمایم و حتی در صورت عدم حضور آقای گل محمدی یا مدیران باشگاه در این برنامه، به پیشگاه طرفداران شرحاتی را درباره این مسایل ارایه خواهم نمود:

1- ابهامات قرارداد سرمربی محترم پرسپولیس که منجر شد دیگر در جلسات هیأت مدیره باشگاه حاضر نشوم.

2- دلایل جدایی بعضی از بازیکنان و مقاومت هیأت مدیره وقت باجدایی چند ستاره کنونی تیم واتفاقاتی که در این خصوص رخ داد.

3- عملکرد مدیریت فعلی باشگاه وپیامدهای آن.

4- سایر مواردی که حق طرفداران است که از آن آگاه شوند.

قطعا بیان این مسایل، با هدفی جز بازگو نمودن حقایق برای شفاف سازی نمی باشد.

با آرزوی سربلندی پرسپولیس

مهدی رسول پناه.

منبع: فرارو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1644

به "نامه مدیرعامل جنجالی به تهیه کننده فوتبال برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه مدیرعامل جنجالی به تهیه کننده فوتبال برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید