ناینگولان: حرف های همسر ایکاردی، مسبب جنگ مائورو و اینتر شد، برای انتقام گیری از اینتر خیلی انگیزه دارم

به گزارش علی آباد جدید، هافبک قرضی تیم فوتبال کالیاری از دلیل اصلی اختلافات طولانی مدت باشگاه اینتر و مهاجم آرژانتینی اش پرده برداشت.

ناینگولان: حرف های همسر ایکاردی، مسبب جنگ مائورو و اینتر شد، برای انتقام گیری از اینتر خیلی انگیزه دارم

به گزارش خبرنگاران، راجا ناینگولان هافبک بلژیکی تیم فوتبال اینتر که این فصل به صورت قرضی برای کالیاری بازی می کند، فاش کرد دلیل اختلافات میان مائورو ایکاردی و باشگاه اینتر، اظهارات مدیربرنامه های این مهاجم آرژانتینی بوده که به مذاق بسیاری از بازیکنان و اعضای تیم خوش نیامده است.

ناینگولان که تابستان امسال پس از تنها یک فصل حضور در اینتر، این تیم را ترک کرده است، در گفت و گو با نشریه کوریره دلواسپورت ضمن اعتراف به اینکه انگیزه زیادی برای زخم زدن به اینتر دارد، درباره ماجرایی که در ابتدای سال میلادی جاری رخ داد و منجر به خلع شدن ایکاردی از کاپیتانی اینتر و تبعید شدن او از جمع بازیکنان این تیم شد، افشاگری کرد.

او که تیمش این هفته در دومین هفته از فصل جدید سری A میزبان اینتر است، گفت: قطعاً من به دنبال انتقام دریافت هستم. می خواهم به اینتری ها ثابت کنم که درباره من اشتباه می کردند، نه فقط در این بازی بلکه در تمام طول فصل. من تمام تلاشم را کردم تا نظر آنتونیو کونته را تغییر دهم. من تور پیش فصل را با آنها آغاز کردم و همه تلاشم را هم انجام دادم اما باز هم کافی نبود. ابتدا له له اوریانی (مدیر تیم) با من صحبت کرد و بعد کونته و او گفت که تصمیمش برای آزاد گذاشتن من برای ترک اینتر، تصمیمی غیرفنی بوده است. شاید تا حدودی خودم مقصر بودم. منظورم این است که من از آن فوتبالیست های معمولی که شما انتظار دارید نیستم. از آنهایی که بعد از خاتمه بازی ها یک راست به خانه های شان می روند اما من شیوه زندگی ام را عوض نمی کنم. می دانم که بعضی مردم رفتارهای مرا دوست ندارند و این را به اطلاع خودم هم رسانده ام اما من از این مرحله گذر کرده ام. من هرگز از ماروتا (مدیراجرایی باشگاه) چیزی نشنیدم و او با من صحبتی نکرد.

ناینگولان 31 ساله سپس به ماجرای جنجالی قهر و اختلافات ایکاردی و اینتر اشاره داشت، کسی که به نظر می رسد تمام پل های پشت سرش برای بازگشت به اینتر را خراب کرده است اما هنوز هم به ماندن در این تیم اصرار دارد.

هافبک بلژیکی کالیاری اضافه نمود: ایکاردی پسر بدی نیست اما هنوز بعضی ها در رختکن تیم حرف های همسر او را فراموش نکرده اند. در مورد اینکه آیا من هم جزو آن دسته از افراد هستم باید بگویم که من حتی به حرف های او گوش نمی کنم. من اهل تماشای برنامه های تلویزیونی فوتبالی نیستم.

واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های ایکاردی سال گذشته در برنامه تلویزیونی تیکی تاکای ایتالیا در دفاع از این بازیکن آرژانتینی که مورد انتقاد واقع شده بود، گفت اگر آمار گل ها و عملکرد همسرش افت کرده به خاطر اینکه در اینتر بازیکنی در حد و اندازه او وجود ندارد که برایش موقعیت گلزنی بسازد.

تنها سه روز دیگر به خاتمه بازار جابجایی تابستانی فوتبال اروپا باقی مانده است و ایکاردی با وجود داشتن پیشنهاد از تیم هایی مانند ناپولی، موناکو و اتلتیکومادرید، گفته تنها به شرطی از اینتر می روند که مقصدش یوونتوس باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 376

به "ناینگولان: حرف های همسر ایکاردی، مسبب جنگ مائورو و اینتر شد، برای انتقام گیری از اینتر خیلی انگیزه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناینگولان: حرف های همسر ایکاردی، مسبب جنگ مائورو و اینتر شد، برای انتقام گیری از اینتر خیلی انگیزه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید