نقشه قتل گوگل الو ترسیم شد ، ساندار پیچای قاتل و تیم کوک شریک جرم است

به گزارش علی آباد جدید، شرکت گوگل گفت که نقشه قتل گوگل الو را به عنوان یکی از پیامرسان های کم استقبال خود کشیده است. این خبر نشان می دهد که در گوگل جایی برای بی فایده ها نیست.

نقشه قتل گوگل الو ترسیم شد ، ساندار پیچای قاتل و تیم کوک شریک جرم است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر طنز آمیز به ماجرا نگاه کنیم روی سنگ قبر الو خواهیم خواند که او در خانواده ای اهل فناوری در تابستان سال 2016 به دنیا آمد و پس از تنبلی و بازیگوشی فراوان در سال 2019 به دست ساندار پیچای مدیرعامل گوگل به قتل رسید.

اگر به دنبال علل قتل این پیغام رسان کم حاشیه باشید احتمالامی فهمید که تیم کوک مدیرعامل اپل نیز در این قتل نقش داشته. اما چگونه؟

الو از روز اول کاری خود به عنوان رقیبی برای آی مسیج اپل معرفی گردید و در نتیجه سرمایه و طراحی خاصی را به خود اختصاص داد. اما این رقابت از ابتدا با برتری چشمگیر رقیب همراه بود و الو راه به جایی نبرد. در نتیجه قرار است الو تا سال 2019 از گردونه رقابت خارج گردد.

اما این نخستین باری نیست که گوگل یک پیغام رسان خود را از گردونه فعالیت خارج می نماید. پیش از این نیز، Google Wave، Google Buzz، Gchat و Google Spaces چنین تجربه ای داشتند. اما با این پیشینه آیا اغراق است اگر بگوییم گوگل امید خود را نسبت به موفقیت پیغامرسانها از دست داده است؟

نمی توان این موضوع را صد در صد پذیرفت چرا که گوگل از ابتدای فعالیت های خود اثبات نموده یک شرکت اهل ریسک و فعال است.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 178

به "نقشه قتل گوگل الو ترسیم شد ، ساندار پیچای قاتل و تیم کوک شریک جرم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه قتل گوگل الو ترسیم شد ، ساندار پیچای قاتل و تیم کوک شریک جرم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید