هانوی؛ پایتخت کشوری با شعار استقلال، آزادی و شادی

به گزارش علی آباد جدید، شعار مردم ویتنام استقلال، آزادی و شادی است و همیشه از جاذبه های جالب توجه و بی نظیر هانوی برپایی جشنهای سنتی بوده

هانوی؛ پایتخت کشوری با شعار استقلال، آزادی و شادی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

هانوی؛ پایتخت کشوری با شعار استقلال، آزادی و شادی

هانوی یعنی میان رودان یا همان بین النهرین! این نام را امپراطور نگویِن در سال 1831 به شهر اختصاص داده اما باید بدانید هانوی بارها نامش تغییر نموده است و فرمانروایانی که در آنجا بر سرکار آمده اند بنا به سلیقه شخصی، نام شهر را بارها و بارها تغییر داده اند.

هانوی شهری دل فریب و هر عمارت آن موزه ای تاریخی است که هر کدام گوشه ای از فرهنگ غنی ویتنام را نشان می دهد و بناهای تاریخی به جای مانده از امپراطوری ها و حکومت های پیشین تنها بخشی از جاذبه هایی است که گردشگران را به این شهر می کشاند.

معابد هندو و بودایی بسیاری در این شهر قرار گرفته که هرکدام با معماری زیبا و چشم نواز، خود نشان از تاریخ پر فراز و نشیب این شهر دارند و دریاچه های متعدد در گوشه و کنار شهر با مناظر بدیع و بی نظیر اطراف آنها، هریک به تنهایی دلیلی برای بازدید این شهر زیبا هستند.

معبد ادبیات؛ خوشنویسان در حیاط جلوی این معبد جمع می شوند و آرزوها مردم را خطاطی می نمایند.

شعار مردم ویتنام استقلال، آزادی و شادی است و همیشه از جاذبه های جالب توجه و بی نظیر هانوی برپایی جشنهای سنتی بوده، جشن هایی که فقط برای پادشاهان هر سلسله برگزار میکردند، این روزها در این شهر برای عموم مردم اجرا میشود که سرشار از شادی، نشاط و با لباسهای رنگارنگ است و مردم را درهر سنی گردهم می آورد.

در تور ویتنام با خبرنگاران به این شهر خاص سفر کنید.

گردآورنده: هیئت تحریریه خبرنگاران

منبع: اسپلیت البرز
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 564

به "هانوی؛ پایتخت کشوری با شعار استقلال، آزادی و شادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هانوی؛ پایتخت کشوری با شعار استقلال، آزادی و شادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید