هشدار پزشکان بدون مرز در باره شیوع موج کرونا در یمن

به گزارش علی آباد جدید، سازمان پزشکان بدون مرز درباره احتمال شیوع گسترده کرونا در یمن هشدار صادر کرد و از شهروندان این کشور خواست تا جوانب احتیاط را رعایت نمایند.

هشدار پزشکان بدون مرز در باره شیوع موج کرونا در یمن

به گزارش گروه بین المل خبرنگاران، سازمان پزشکان بدون مرز در باره افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 هشدار داد و از یمنی ها خواست جانب احتیاط را رعایت نمایند.

اوچی آی، هماهنگ نماینده این سازمان در استان إب یمن گفت که سازمان پزشکان بدون مرز به فراهم کردن بهترین امکانات و مراقبت پزشکی از مبتلایان کرونا در یمن ادامه می دهد.

او در توییتر خود نوشت: امیدواریم که مردم احتیاط نمایند ولی متأسفانه این دقیقا آن چیزی نیست که ما در اینجا (یمن) شاهد آن هستیم. خیلی سخت است که آینده را پیش بینی کرد. ما نمی دانیم که آیا در اوج [پیک شیوع ویروس] هستیم یا پایین آن. همه احتیاج داریم که احتیاط کنیم.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، وزارت بهداشت یمن دیروز آدینه اعلام نمود که شش نفر در روز عید قربان بر اثر کرونا فوت نموده و دو مورد دیگر نیز مبتلا به این ویروس شده اند. تا به امروز 1728 نفر در مناطق تحت کنترل دولت مستعفی به کرونا مبتلا شده اند.

حمله ائتلاف سعودی و اماراتی به یمن طی پنج سال گذشته باعث شده است که مراکز بهداشت و بیمارستان های یمن تخریب شده یا آسیب ببیند و همین مسئله کار یاری به مبتلایان به کووید 19 و درمان آن را خیلی سخت نموده است و سازمان ملل بارها از گسترش موج شیوع کرونا و تلفات ناشی از آن در یمن هشدار داده است.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1254

به "هشدار پزشکان بدون مرز در باره شیوع موج کرونا در یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پزشکان بدون مرز در باره شیوع موج کرونا در یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید