همکاری فدراسیون فوتبال با آل اشپورت در هاله ای از ابهام

به گزارش علی آباد جدید، شرایط ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با شرکت آل اشپورت در هاله ای از ابهام واقع شده است.

همکاری فدراسیون فوتبال با آل اشپورت در هاله ای از ابهام

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، درحالیکه از زمان شروع همکاری مجدد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آل اشپورت برای تامین البسه تیم ملی بزرگسالان، صحبت های زیادی از سوی مدیران فدراسیون و وحید جعفری، مدیر بخش خاورمیانه این شرکت درباره طراحی پیراهن های جدید و اختصاصی تیم ملی از دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام دنیای 2022 مطرح شده بود و حتی طرفین اعلام نموده بودند پیراهن های جدید به زودی رونمایی می گردد، اما به نظر می رسد این موضوع به صورت موقت منتفی شده باشد.

با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال این روزها بدون رئیس اداره می گردد و رئیس جدید آن در مجمع انتخاباتی 25 اسفند تعیین خواهد شد، شرایط همکاری آل اشپورت با فدراسیون مبهم است و به همین دلیل بازیکنان تیم ملی در چهار ملاقات آینده شان مقابل هنگ کنگ، کامبوج، عراق و بحرین با همان لباس های قبلی بازی می نمایند.

البته شرکت آل اشپورت آماده است تا با معرفی رئیس جدید فدراسیون و فراهم شدن شرایط ادامه همکاری اقدام به طراحی لباس های جدید برای تیم ملی کند.

البته محمد صادق درودگر، رئیس سازمان مالی فوتبال ایران مدتی قبل درباره زمان رونمایی از پیراهن های جدید تیم ملی گفت: ما مبلغی به آل اشپورت بدهکار هستیم که البته ارتباطی به قرارداد جدید ندارد و مربوط به گذشته است، چراکه این شرکت طبق قرارداد جدید لباس ها را به صورت رایگان فراوری می نماید. اکنون هم مشکل خاصی وجود ندارد و کارها در حال اجرا است. حتی نمونه کار لباس جدید تیم ملی را محمدرضا ساکت به صورت پلمپ شده در اختیار دارد و ما هم به زودی آن مبلغ را پرداخت می کنیم.

به نظر می رسد طرفین منتظر تعیین شدن رئیس جدید فدراسیون هستند تا برای پرداخت این مبلغ به آل اشپورت با هم توافق نمایند.تیم ملی فوتبال ایران در بیستمین دوره جام دنیای 2014 در برزیل از البسه شرکت آل اشپورت استفاده نموده بود.

  • در تازه ترین رنکینگ فیفا | ایران سی و سوم دنیا و دوم آسیا
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 889

به "همکاری فدراسیون فوتبال با آل اشپورت در هاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری فدراسیون فوتبال با آل اشپورت در هاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید