والیبال سری A ایتالیا، درخشش غفور در نخستین بازی، شکست یاران میرزاجان پور مقابل شاگردان ولاسکو

به گزارش علی آباد جدید، هفته دوم والیبال سری A1 ایتالیا با درخشش خارق العاده ملی پوش ایرانی تیم مونزا و پیروی این تیم همراه بود ولی تیم کاستلانا مغلوب شد.

والیبال سری A ایتالیا، درخشش غفور در نخستین بازی، شکست یاران میرزاجان پور مقابل شاگردان ولاسکو

به گزارش خبرنگاران، امیر غفور، ملی پوش ایرانی تیم والیبال ورو والی مونزا در نخستین بازی خود در سری A1 ایتالیا تیم والیبال، همه توجهات را به خود معطوف کرد. او در بازی شب گذشته تیمش مقابل لاتینا که با نتیجه 3 بر یک به سود مونزا به خاتمه رسید به عنوان بازیکن ثابت به زمین رفت و با کسب 21 پوئن، امتیاز آورترین بازیکن زمین بود. با این حال، ویکتور یوسیفوف، بازیکن بلغاری تیم مونزا به عنوان باارزش ترین بازیکن زمین معرفی گردید.

مونزا در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 26 بر 24، 25 بر 23 و 25 بر 23 پیروز شد و در ست سوم 22 بر 25 مغلوب شد. تنها 416 نفر در سالن پالاباربوتو شهر ناپل از این بازی دیدن کردند.

در بازی دیگری که در سالن پالافلوریو شهر بازی برگزار گردید، تیم آزیموت مودنا با نتیجه 3 بر 2 کاستلانا را شکست داد. مجتبی میرزاجان پور از ابتدا به عنوان بازیکن ثابت برای کاستلانا به میدان رفت و توانست 16 امتیاز تیمش کسب کند. برای تیم مودنا نیز که توسط خولیو ولاسکو راهنمایی می گردد، ایوان زایتسف در حد یک فوق ستاره ظاهر شد و 30 امتیاز به دست آورد.

یاران سعید معروف در تیم سیه نا روز سه شنبه به مصاف ویبو والنتینا می روند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 91

به "والیبال سری A ایتالیا، درخشش غفور در نخستین بازی، شکست یاران میرزاجان پور مقابل شاگردان ولاسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال سری A ایتالیا، درخشش غفور در نخستین بازی، شکست یاران میرزاجان پور مقابل شاگردان ولاسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید