واکنش سریع مامور قطار، جان مسافر را نجات داد

به گزارش علی آباد جدید، مامور قطار با واکنش سریع خود جان مسافری را که میان شکاف سکو و قطار سقوط نموده بود نجات داد.

واکنش سریع مامور قطار، جان مسافر را نجات داد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه نجات جان یک زن مسافر در یکی از ایستگاه های قطار هند را به تصویر می کشد. این زن که قصد پیاده شدن از یک قطار در حال حرکت را داشت بر اثر سقوط در نزدیکی شکاف بین قطار و سکو در معرض خطر قرار گرفته بود. این اتفاق در ایستگاه کالیان شهر بمبئی هند رخ داد.

ویدئویی که به وسیله دوربین مدار بسته ایستگاه قطار تهیه شده چگونگی واکنش مامور و نجات این زن را نشان می دهد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می گردد این زن با انداختن کیف خود روی سکوی ایستگاه کوشش می نماید خود هم از قطار پیاده گردد. لحظاتی هنگام پیاده شدن ناگهان زن تعادل خود را از دست داده و به طرز خطرناکی در نزدیکی شکاف سکو و قطار فرود می آید. مامور قطار با تماشا این صحنه بلافاصله وارد عمل شده و این زن را از مقابل قطار دور می نماید.

بیشتر بخوانید

ظاهرا این زن باید در این ایستگاه پیاده می شد که به علت به خواب رفتن متوجه توقف قطار در ایستگاه نشد. او زمانی از خواب بیدار شد که قطار در حال ترک ایستگاه بود. به همین علت وی پس از بیدار شدن از خواب در تصمیمی خطرناک اقدام به پیاده شدن از قطار در حال حرکت کرد که دچار حادثه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1927

به "واکنش سریع مامور قطار، جان مسافر را نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سریع مامور قطار، جان مسافر را نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید