ویارئال 1 - 1 رئال مادرید؛ سه امتیاز راحت از دست رفت

به گزارش علی آباد جدید، رئال مادرید در خانه ویارئال متوقف شده و به تساوی 1-1 رضایت داد.

ویارئال 1 - 1 رئال مادرید؛ سه امتیاز راحت از دست رفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید که در هفته های اخیر نتایج چندان خوبی نگرفته، امشب نیز در خانه ویارئال در دقایق پایانی پیروزی را از دست داده و در نهایت به تساوی 1-1 رسید.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دومین دقیقه پیروز شد دروازه ویارئال را باز کند. روی ارسال دقیق دنی کارواخال به درون محوطه، ماریانو دیاز پیروز شد از فاصله ای نزدیک و با ضربه سر دروازه حریف را باز کند.

دقایقی بعد ویارئال که پیش کشیده بود برای زدن گل تساوی فرصت مناسبی داشت، اما ضربه پارخو با اختلاف کمی از بالای دروازه تیبو کورتوا به بیرون رفت.

در دقیقه 32 بود این بار خود دنی کارواخال از سمت راست حرکت کرده و تنها آسنخو را پیش رو داشت، اما ضربه او در موقعیتی سخت به تور کنار دروازه ویارئال برخورد کرد.

در اواخر نیمه اول مارتین اودگارد با حرکتی انفرادی صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه او به مدافعان ویارئال برخورد کرد و در نهایت نیمه نخست با همان گل دقایق ابتدایی ماریانو دیاز با یک گل به سود رئال مادرید به اتمام رسید.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که لوکاس روی همکاری با دیاز می توانست گل دوم رئال مادرید را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 55 و روی پاس اشتباه و عجیب تونی کروس بود که مورنو در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 65 ویارئال فرصت خوبی برای باز کردن دروازه رئال مادرید داشت، اما خروج به موقع کورتوا از دروازه مانع گلزنی مورنو شد. در دقیقه 69 و با پاس به بیرون بازیکنان ویارئال از سمت چپ بود که این تیم موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه محکم مورنو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 75 و با خطای کورتوا روی چوک وئزه در سمت راست محوطه، ویارئال صاحب موقعیت پنالتی شد و مورنو علیرغم تشخیص صحیح کورتوا پیروز شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی بعد این بار اشتباه لوکا مودریچ موجب شد ویارئال موقعیت مناسبی برای زدن گل فزونی پیدا کند، اما تکل خوب رافائل واران دروازه رئال را نجات داد. در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل فزونی نتیجه این داشت و در نهایت طرفین به تساوی 1-1 رضایت دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1441

به "ویارئال 1 - 1 رئال مادرید؛ سه امتیاز راحت از دست رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویارئال 1 - 1 رئال مادرید؛ سه امتیاز راحت از دست رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید