پروژه های برتر ایران در سال 97

به گزارش علی آباد جدید، پروژه های برتر کشور، پژوهشگران برتر در زمینه مدیریت پروژه، قهرمانان مسابقات ملی جوانان و دارندگان گواهینامه های برتر در هشتمین جشنواره ملی معرفی و تقدیر شدند.

پروژه های برتر ایران در سال 97

به گزارش خبرنگاران، امروز هشتمین جشنواره ملی مدیریت پروژه با حضور شهردار تهران، رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس و مدیرعامل مترو تهران در دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردید.

در شروع این مراسم سعید محمد، رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران در سخنانی با اشاره به دستاوردهای آموزشی و پژوهشی انجمن مدیریت پروژه در یک سال اخیر، به تبیین برنامه های انجمن برای افزایش تعالی در پروژه های کشور پرداخت.

وی همچنین از دستاوردهای شبکه اعضای جوان در یک سال اخیر رونمایی کرد و جوانان را خون تازه ای در رگ های جامعه مدیریت پروژه ای کشور خواند.

در بخش معرفی دارندگان برترین گواهینامه ها، حمیدرضا عباسیان جهرمی، رحیم حصنی و ارشاد جعفری به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

در این مراسم پژوهشگران برتر در زمینه مدیریت پروژه نیز معرفی شدند و گلاره طاهریان تندیس برتر را به دست آورد. از محسن عابدینی و محمد مهدی نباتی نیز تقدیر شد.

قهرمانان مسابقات ملی جوانان نیز در بخش دیگری از مراسم معرفی شدند. سعید نوروزی به عنوان مدیر پروژه جوان برتر ایران مورد تقدیر نهاده شد. او قرار است در مسابقات جهانی (YPMY) مکزیک در سال 2019 به عنوان نماینده ایران شرکت کند. مریم قنبری و مازیار یوسفی نیز به مقام دوم و نوید فتحی به مقام سوم مسابقات ملی دست یافتند.

تیم دانشگاه تربیت مدرس متشکل از امیرحسین منتظری، مسعود رحیمی، فراز گل کش و نگار سروقدی که پیش از این به مقام اول مسابقات دانشجویی مدیریت پروژه(PMC) دست یافته بود، مورد تقدیر نهاده شد. این تیم نماینده ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه خواهد بود.

پروژه های برتر کشور در سال 1397 که پیروز به کسب جایزه ملی مدیریت پروژه شده اند نیز در این مراسم معرفی شدند. تندیس بلورین به شرکت معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی برای پروژه طراحی و ساخت شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی اراضی سامانه پایاب گرمسیری استان کرمانشاه رسید.

همچنین شرکت پردیس اطلس پارس برای پروژه مرکز خرید اطلس و شرکت فراب برای پروژه نیروگاه آبی داریان به مدال نقره ای دست یافتند. شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) نیز برای پروژه فاز 13 طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی گواهی اهتمام به تعالی را دریافت کرد.

در این مراسم از خانواده مرحوم احمد نورنگ از اساتید پیشکسوت و عضو سابق انجمن مدیریت پروژه تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 306

به "پروژه های برتر ایران در سال 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های برتر ایران در سال 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید