پزشکیان: کمیسیون آموزش هیاتی را برای آنالیز حادثه آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان اعزام کند

به گزارش علی آباد جدید، نایب رییس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواست هیاتی را برای آنالیز حادثه آتش سوزی مدرسه ای در زاهدان به این منطقه اعزام کند.

پزشکیان: کمیسیون آموزش هیاتی را برای آنالیز حادثه آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان اعزام کند

به گزارش خبرنگاران، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: متاسفانه شاهد بودیم که دختران مظلوم بی گناه ما در حادثه آتش سوزی در مدرسه سوختند و خوب بود که پیش از دستور مجلس شورای اسلامی مطلبی در این باره گفته می شد.

وی با اشاره به موادی از قانون اساسی درباره رایگان بودن آموزش و پرورش تا سطوح متوسطه، اعلام نمود: متاسفانه ما وظایف حاکمیتی را واگذار نموده ایم و نسبت به آن نظارتی هم نمی کنیم. دستور دهید تیمی را به منطقه بفرستد اگر ما به بخش دولتی مجوز می دهیم باید به آن نظارت کنیم تا دختران مظلوم ما در آتش بی مسئولیتی دولتمردان جانشان را از دست ندهند.

شهریاری افزود: حادثه آتش سوزی و جان باختن دو دانش آموز حادثه دردناکی بود. ما پیش از این هم حادثه شین آباد را داشتیم که امیدواریم کمیسیون آموزش این موضوع را آنالیز کند.

پزشکیان در پاسخ به این تذکر، اظهار کرد: رییس کمیسیون آموزش برای آنالیز این موضوع تیمی را به منطقه بفرستد. این نشان می دهد که خود مجلس شورای اسلامی نیز باید به موضوع آموزش و پرورش اهتمام بیشتری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 186

به "پزشکیان: کمیسیون آموزش هیاتی را برای آنالیز حادثه آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان اعزام کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکیان: کمیسیون آموزش هیاتی را برای آنالیز حادثه آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان اعزام کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید