پیروزی پرگل دختران فوتبالیست ایران مقابل افغانستان

به گزارش علی آباد جدید، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در دومین دیدار خود از تورنمنت کافا به پیروزی رسید.

پیروزی پرگل دختران فوتبالیست ایران مقابل افغانستان

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران امروز (دوشنبه) در دومین دیدار خود از رقابت های فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا، مقابل افغانستان به میدان رفت و با نتیجه پر گل هشت بر صفر پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با رجحان سه بر صفر ایران به انتها رسید. اولین موقعیت ملی پوشان در دقیقه پنج بازی به دست آمد که ضربه بازیکن ایران به تیرک دروازه برخورد کرد. حملات ملی پوشان ادامه داشت تا این که دقیقه جلال نسب در دقیقه 15 گل اول را به ثمر رساند.

ایران در این نیمه چند موقعیت گل دیگر داشت که از آنها استفاده نکرد، تا اینکه محدثه زلفی و هستی فرزونده به ترتیب در دقیقه 24 و 26 گل زنی کردند.

داور در دقایق ابتدایی نیمه دوم یک پنالتی برای ایران گرفت که زهرا معصومی آن را تبدیل به گل کرد. در ادامه هم سارا دیدار، مریم محمدی، فاطمه پسندیده و رقیقه جلال نسبت دروازه افغانستان را باز کردند.

تیم ایران در اولین دیدار خود از تورنمنت کافا مقابل تاجیکستان با حساب سه بر صفر پیروز شد.

ملی پوشان فردا، 25 خرداد در مهم ترین دیدار خود به مصاف ازبکستان می فرایند. این تیم ها در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که در دو دیدار اول خود پیروز میدان شده اند.

تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی با حضور تیم های ایران، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان و قرقیزستان به میزبانی تاجیکستان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1808

به "پیروزی پرگل دختران فوتبالیست ایران مقابل افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل دختران فوتبالیست ایران مقابل افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید