پیروزی یک نیمه ای استقلال مقابل ذوب آهن با فرصت طلبی یامگا

به گزارش علی آباد جدید، شاگردان فرهاد مجیدی در نیمه نخست ذوب آهن را با یک گل شکست دادند.

پیروزی یک نیمه ای استقلال مقابل ذوب آهن با فرصت طلبی یامگا

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر ایران، استقلال و ذوب آهن از ساعت 18 در استادیوم فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نیمه اول با فزونی یک بر صفر استقلال سرانجام یافت.

کوین یامگا زننده تک گل استقلال در نیمه اول بود.

گزارش بازی

ذوب آهن اولین خطر این بازی را خلق کرد و ثانیه 40 ضربه سر رضا خالقی فر به طور ناقص به وسیله سیدحسین حسینی دفع شد و در ادامه بازیکنان استقلال توپ را دور کردند.

در دقیقه هفت، سید مجید حسینی احساس مصدومیت کرد و بعد از چند دقیقه مداوا، از کادرفنی درخواست تعویض شدن کرد که رشید مظاهری جای این بازیکن را در دروازه استقلال گرفت.

در دقیقه 21 بازی کوین یامگا و سجاد جعفری از ناحیه سر با هم برخورد کردند که یامگاه از ناحیه پیشانی دچار خونریزی شد و بعد از پانسمان به بازی برگشت اما جعفری قادر به ادامه این بازی نبود و سینا اسد بیگی به جای او وارد زمین شد.

در دقیقه 24 استقلال اولین موقعیت نسبتا خطرناک خود را ایجاد کرد که یامگا در متن این حرکت بود و در ادامه ضربه حسین زاده با برخورد به بازیکن ذوب آهن دفع شد و به کرنر رفت.

گل: کوین یامگا در دقیقه 27 توپی را در مقابل محوطه جریمه گرفت و بعد از چرخش 180 درجه ای، شوت زد که توپ او به صورت زمینی از کنار دستان فرعباسی وارد دروازه ذوب آهن شد تا این بازیکن در اولین بازی خود، اولین گل خود را به ثمر برساند.

در دقیقه 40، عارف رستمی از فاصله حدودا 25 متری به سمت دروازه استقلال شوت زد که ضربه او از بالای دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

در دقیقه 48، پارس در عرض عارف رستمی در موقعیت تک به تک به رضا خالقی فر رسید که شوت تک ضرب و کم جان این بازیکن دقیقا جایی رفت که رشید مظاهری حضور داشت.

در دقیقه 50، ارسال ابراهیم زاده به روی دروازه استقلال با ضربه سر حجت صدقی از کنار دیرک دروازه مظاهری به بیرون رفت.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی (رشید مظاهری 10)، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند (کارت زرد)، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری، امیرحسین حسین زاده و کوین یامگا.

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (سینا اسدبیگی 20)، عارف رستمی، امیر شبانی، محمد خدا بنده لو.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1969

به "پیروزی یک نیمه ای استقلال مقابل ذوب آهن با فرصت طلبی یامگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یک نیمه ای استقلال مقابل ذوب آهن با فرصت طلبی یامگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید