کار سخت مجیدی برای انتخاب بازیکن، خط دفاع استقلال تغییر می کند؟

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، با آماده شدن مدافعان مصدوم استقلال، فرهاد مجیدی سخت ترین کار را در انتخاب سه مدافع میانی برای ترکیب ثابت تیمش برابر الاهلی عربستان دارد.

کار سخت مجیدی برای انتخاب بازیکن، خط دفاع استقلال تغییر می کند؟

تیم فوتبال استقلال که در هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2020 باید روز دوشنبه به مصاف الاهلی عربستان برود، هرچقدر در خط حمله تیمش با کمبود بازیکن روبرو است، در خط دفاعی با تراکم بازیکن روبرو است و فرهاد مجیدی سخت ترین کار را در انتخاب سه مدافع اصلی تیمش دارد.

آماده شدن عارف غلامی و سیاوش یزدانی و بالا رفتن آمادگی نیکولای بودوروف مدافع باتجربه و بلغاری این تیم، کار مجیدی را برای انتخاب سخت کرده است.

مجیدی در غیاب مدافعان مصدوم تیمش از شاهین طاهرخانی استفاده کرد و این بازیکن جوان در بازی های سخت و فشرده این تیم آزمون موفقی پس داد و حالا به سختی می تواند از کنار نام او عبور کند.

روزبه چشمی و محمد دانشگر هم که در اغلب بازی های هفته های اخیر از ارکان دفاعی آبی پوشان بودند و هماهنگی نسبی خوبی هم با یکدیگر دارند. به این جمع باید دو جوان دیگر به اسم عظیم گوگ و سینا خادم پور را اضافه کرد که در اردوی آبی پوشان حضور دارند، اما شانس کمتری نسبت به سایرین برای رسیدن به ترکیب ثابت دارند.

چشمی، غلامی، یزدانی، دانشگر، طاهرخانی و بودوروف 6 مدافعی هستند که شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم فوتبال استقلال دارند و فرهاد مجیدی کار دشواری برای انتخاب 3 مدافع اصلی تیمش از بین این 6 بازیکن دارد.

دیدار تیم های استقلال و الاهلی در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 روز دوشنبه 28 بهمن در کشور کویت برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 860

به "کار سخت مجیدی برای انتخاب بازیکن، خط دفاع استقلال تغییر می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت مجیدی برای انتخاب بازیکن، خط دفاع استقلال تغییر می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید