کاپلو: رئال مادرید انحصار بارسلونا در لالیگا را شکسته است

به گزارش علی آباد جدید، فابیو کاپلو اعتقاد دارد رئال مادرید با قهرمانی خود انحصار بارسلونا را شکسته است.

کاپلو: رئال مادرید انحصار بارسلونا در لالیگا را شکسته است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فابیو کاپلو در مصاحبه با مارکا گفته: در دوران قرنطینه در ماربلا به همراه همسرم زندگی می کردیم، اما شرایط وحشتناک بود. باید به ماسک زدن ادامه دهیم و توصیه ها را گوش کنیم. فصل عجیبی بود و رئال مادرید با شایستگی قهرمان شد. آن ها بهترین فوتبال را بازی می کردند. گل می زدند و گلی دریافت نمی کردند. آن ها انحصار بارسلونا در لالیگا را شکستند و از تعطیلی به بهترین نحو ممکن استفاده کردند، اما باید شفاف بگویم که رئال مادرید با سبک بازی خودش خودش قهرمان شد نه با استفاده از اشتباهات دیگران.

سرمربی سابق تیم رئال مادرید در ادامه گفت: کریم بنزما فصلی فوق العاده را گذرانده و به نماد مادرید تبدیل شده است. او حالا مسئولیت پذیری بیشتری پیدا کرده و در غیاب رونالدو به دنبال گلزنی است. برای کورتوا هم خرسند. او همیشه دروازه بانی عالی بوده، اما فصل گذشته خیلی خوب کار نکرد و از عدم وجود استمرار در نمایش هایش رنج می برد. حالا، اما مهار های فوق العاد ه ای داشته و مادرید صاحب یک زامورای دیگر شده است. هازارد؟ از او ناامید شده ام. او مانند زمان حضورش در چلسی نیست. او دچار مصدومیت شد و نتوانست خود را با شرایط وفق دهد. همیشه او را بازیکن بزرگی می دانستم، اما لباس مادرید لباس سنگین است و هازارد امسال غرق شده است. تعیین است که او فصل آینده بهتر می شود.

کاپلو درباره زیدان گفت: او عالی کار کرده و برای او صمیمانه ترین تبریکات را فرستادم، زیرا عالی کار کرده است. قهرمانی در لیگ کار سختی است که او انجام داده. 10 برد و یک مساوی او بی نظیر بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1243

به "کاپلو: رئال مادرید انحصار بارسلونا در لالیگا را شکسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: رئال مادرید انحصار بارسلونا در لالیگا را شکسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید