کمالوند: بعد از گل پیکان کار برای استقلال سخت شد، مجبور شدیم تعویض کنیم خبرنگاران

به گزارش علی آباد جدید، مدیر فنی تیم فوتبال استقلال از ملاقات برابر پیکان به عنوان یک بازی سخت نام برد و گفت: بعد از گل حریف کارمان سخت شد و ناچار به ایجاد تغییرات شدیم.

کمالوند: بعد از گل پیکان کار برای استقلال سخت شد، مجبور شدیم تعویض کنیم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور شامگاه امروز پنجشنبه با ملاقات تیم های پیکان و استقلال در استادیوم شهدای شهر قدس پیگیری شد که طی آن شاگردان فرهاد مجیدی برابر شاگردان تارتار به فزونی 2 بر یک دست یافتند. شیخ دیاباته (17 - پنالتی) و محمد دانشگر (38) برای استقلال گل زدند و ابراهیم صالحی هم در دقیقه 38 برای پیکان گل زد.

فراز کمالوند پس از این پیروزی گفت: بازی بسیار خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. ما از حریف شناخت خوبی داشتیم و می دانستیم که آنها تیم جوان، منسجم و قدرتمندی هستند.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: درست است که پیکان مهره کلیدی و شاخصی نداشت اما به معنای واقعی یک تیم بود و نمایش خوبی داشت.

کمالوند در ادامه گفت: بازی در جام حذفی سخت است و با لیگ برتر متفاوت است. در لیگ بازهم فرصت خواهید داشت که در بازی بعد جبران کنید اما در جام حذفی یک اشتباه می تواند تیم را حذف کند.

وی ادامه داد: وقتی که گل را از پیکان دریافت کردیم تا حدود زیادی کارمان سخت شد و ناچار شدیم با چند تعویض تاکتیک تیم را هم تغییر دهیم و با حفظ نتیجه به مرحله بعدی صعود کنیم.

فراز کمالوند در خاتمه پیرامون جذب بازیکنان جدید گفت: هیات مدیره باشگاه قول داده است که تا روز دوشنبه پنجره جابجایی باز گردد و ما بتوانیم یکی - دو بازیکن جدید را به تیم اضافه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1633

به "کمالوند: بعد از گل پیکان کار برای استقلال سخت شد، مجبور شدیم تعویض کنیم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: بعد از گل پیکان کار برای استقلال سخت شد، مجبور شدیم تعویض کنیم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید