کمالوند: کی روش لیگ را 2 ماه تعطیل کند تا با خانواده به مسافرت برویم

به گزارش علی آباد جدید، سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تعطیلات لیگ برتر کیفیت تیم ها را از بین برده است و این لیگ هیچ سود و منفعتی برای فوتبال ما نخواهد داشت.

کمالوند: کی روش لیگ را 2 ماه تعطیل کند تا با خانواده به مسافرت برویم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا اسفند هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، فراز کمالوند پس از تساوی یک یک تیمش برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران، گفت: به دلیل وقفه ای که در لیگ برتر ایجاد شد دو تیم در این ملاقات از شرایط آرمانی دور بودند و تیم ما با توجه به اینکه بازیکنانش در شرایط مسابقه قرار نداشتند، نتوانست فوتبال خوبی را ارائه دهد.

وی اضافه نمود: کارلوس کی روش فوتبال ما را تحت تأثیر قرار داده و ما هرچقدر فریاد می کشیم به جایی نمی رسد. مصدومیت های طولانی که در حال حاضر داریم مطمئناً در هفته های آینده بیشتر از این هم می گردد، چون تیم ها به فاصله 15 روز چهار بازی سنگین را برگزار می نمایند.

سرمربی تیم گسترش فولاد اعلام نمود: نه از کیفیت این ملاقات و نه از نتیجه به دست آمده رضایت دارم و معتقدم تعطیلات لیگ برتر کیفیت تیم ها را از بین برده است و این لیگ هیچ سود و منفعتی برای فوتبال ما نخواهد داشت.

کمالوند درباره کیفیت فنی این ملاقات گفت: این ضعیف ترین بازی ما در طول لیگ برتر بود که مسئله ای طبیعی محسوب می گردد. با این حال من از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم دو ماه لیگ را تعطیل کند تا ما هم بتوانیم با خانواده به مسافرت برویم، شاید تیم ملی هم پیشرفت کند.

وی توضیح داد: ما کارلوس کی روش را از لحاظ فنی قبول داریم، اما این تعطیلات به همه تیم ها آسیب می رساند. تمام بازی های این هفته تحت الشعاع تعطیلات لیگ برتر بود.

سرمربی تیم گسترش فولاد توضیح داد: این ملاقات اصلاً نکته فنی نداشت که بخواهم درباره آن صحبت کنم. دو تیم نفت و گسترش فولاد فقط می خواستند که به تیم حریف موقعیت ندهند.

کمالوند گفت: این راه به ترکستان می رود و برای این مسئله باید یک فکر اساسی بکنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 766

به "کمالوند: کی روش لیگ را 2 ماه تعطیل کند تا با خانواده به مسافرت برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: کی روش لیگ را 2 ماه تعطیل کند تا با خانواده به مسافرت برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید