کنعانی زادگان: دربی تمام شده، مقابل الدحیل برد می خواهیم

به گزارش علی آباد جدید، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم هر چند که ما با هدف برد وارد زمین شدیم، اما به چیزی که می خواستیم نرسیدیم.

کنعانی زادگان: دربی تمام شده، مقابل الدحیل برد می خواهیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد حسین کنعانی زادگان در مورد شرایط سرخپوشان صحبت های زیر را عنوان نمود:

در مورد دربی صحبت کنیم که در نهایت بازی با تساوی به سرانجام رسید.

بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم هر چند که ما با هدف برد وارد زمین شدیم اما به چیزی که می خواستیم نرسیدیم. با این همه مساوی هم برای ما بد نبود چرا که در صدر جدول صندلی خود را تثبیت کردیم. البته دیگر دربی برای ما تمام شده و از فردای آن روز به بازی های بعدی فکر می کنیم. مهم ترین بازی برای ما بازی با الدحیل است.

الدحیل را چطور تیم می بینی؟ به خصوص اینکه یک مهاجم مطرح بین الملل مانژوکیچ به این تیم اضافه شده است.

این تیم از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی دارد. الدحیل هزینه های خیلی زیادی نموده و بازیکنان گرانقیمتی دارد چرا که هدف آنها سال جاری قدرت نمایی در آسیاست اما ما هم تیم پرقدرتی هستیم و به عنوان پرتماشاگرترین تیم آسیا وارد این مسابقات خواهیم شد. مطمئنم ما در این بازی برای برد به زمین خواهیم رفت و کاری هم نداریم که مقابل ما چه تیمی قرار گرفته است. ما با تمرکز و کوشش زیاد به دنبال دریافت سه امتیاز در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

فکر می کنی پرسپولیس بتواند الدحیل را در هفته اول و در خانه خود شکست دهد؟

به هرحال ما صد در صد به دنبال برد در این بازی هستیم و کوشش می کنیم تا بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. خوشبختانه روحیه و شرایط بدنی بازیکنان خوب است و کوشش کادر فنی و بازیکنان این خواهد بود که دست پر به تهران برگردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 851

به "کنعانی زادگان: دربی تمام شده، مقابل الدحیل برد می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان: دربی تمام شده، مقابل الدحیل برد می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید