کوتاهی ژاپن برای محافظت از دانشجویان در برابر کرونا

به گزارش علی آباد جدید، مقام آموزش عالی ژاپن می گوید: دولت و دانشگاه ها اقدامات لازم و کافی را انجام نمی دهند تا دانشجویان در برابر کووید 19 در امان باشند.

کوتاهی ژاپن برای محافظت از دانشجویان در برابر کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از تایمز هایراجوکیشن،فوتائو هوانگ، مقام آموزش عالی ژاپن می گوید: دولت و دانشگاه ها اقدامات کافی و لازم را انجام نمی دهند تا دانشجویان در برابر کووید 19 در امان باشند.

تأثیر Covid-19 بر تحصیلات عالی ژاپن از بسیاری جهات با سایر کشورها مشابه است؛ این موارد شامل حرکت به تدریس آنلاین و مسائل در جذب دانشجویان بین المللی است.

در حال حاضر تأخیر در آغاز ترم تحصیلی آینده می تواند چرخه فارغ التحصیلی دانشجویان و پس از آن جذب آنها در شرکت ها و اداره های مختلف را دستخوش تغییر و تحول کند.

هیتوشی ناکاگاوا استاد دانشگاه آزاد ژاپن می گوید که تغییر شرایط تحصیلی در این کشور بسیار سخت است. هنوز برنامه های دیجیتالی و آنلاین به شکل وسیع تعریف نشده و دانش آموزان و دانشجویان برای دنبال کردن تدریس آنلاین با مسائل زیادی روبرو هستند.

نتایج یک نظرسنجی ملی از حدود 1200 دانشجو نیز نشان می دهد که تقریباً یک چهارم آنها در نظر دارند که به دلیل مسائل اقتصادی پیش آمده در اثر شیوع کرونا ترک تحصیل نمایند.

/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1222

به "کوتاهی ژاپن برای محافظت از دانشجویان در برابر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتاهی ژاپن برای محافظت از دانشجویان در برابر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید