گردشگری تضمین کننده صلح جهانی

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/یزد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد معتقد است که جهانگردی صنعتی چند وجهی است و توجه به آن در گسترش صنعت توریسم استان نقش موثری دارد.

گردشگری تضمین کننده صلح جهانی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران، فاطمه دانش یزدی با بیان این که گسترش صنعت توریسم در قالب انواع خدمات، امر موثری در اشتغالزایی است، اظهار کرد: استفاده از فناوری، رعایت استانداردهای جهانی، برنامه ریزی آموزشی، تبلیغاتی و تحقیقاتی نیز در رونق صنعت گردشگری از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به این که استان یزد چهار راه تمدن و فرهنگ قرار داشته است، اضافه کرد: این موقعیت ویژه و قرار دریافت به عنوان معبر تمدنی، فضاهای متنوع محیطی و طبیعی به ویژه روستاهای هدف گردشگری، جذابیت های فراوانی برای گردشگری ایجاد نموده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: داشتن نیروی انسانی ماهر، متخصص و آموزش دیده در صنعت جهانگردی امری بسیار مهم است و در جلب رضایت گردشگران نقش مهمی دارد، از این رو آموزش افراد باید کاملاً تخصصی باشد چرا که گردشگری صنعتی حساس است و با کوچکترین برخورد ناشایست ممکن است تبعات زیادی را در بر داشته باشد.

وی توضیح داد: بخش خصوصی باید به صورت جدی و تمام قد وارد حوزه سرمایه گذاری در بخش های مختلف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گردد چرا که گردشگری تضمین صلح جهانی و تلطیف تعاملات انسانی است که زمینه ساز شکل گیری تقاضای پایدار در بازارهای بالقوه گردشگری خواهد شد.

دانش یزدی اعلام کرد: توسعه گردشگری حول این موضوع شکل گرفته که با سرویس و خدمات جذاب، رضایت مشتریان در استراحت و آسایش جسم و لذت مادی فراهم گردد.

به گفته وی، گردشگری دارای ظرفیت های نهفته دیگری است که توجه به آن ها در کنار دستورات خداوند می تواند علاوه بر آسایش جسم و لذت مادی به آرامش روح و توجه به معنویت و ارتقای اخلاق منجر گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد: استانداردسازی به منظور رشد زیرساخت های صنعت گردشگری همگام با رشد کیفیت در بخش های مختلف، برگزاری نمایشگاه های بین المللی در زمینه های مختلف گردشگری و تجهیز مجتمع های بین راهی از جمله برنامه هایی است که موجب تقویت پایه های صنعت گردشگری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 787

به "گردشگری تضمین کننده صلح جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری تضمین کننده صلح جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید