گیتی پسند پیروز دربی فوتسال اصفهان

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/اصفهان دربی فوتسال اصفهان از هفته چهاردهم لیگ برتر مردان باشگاه های کشور با پیروزی گیتی پسند مقابل سپاهان به سرانجام رسید.

گیتی پسند پیروز دربی فوتسال اصفهان

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور امروز (یکشنبه 5 دی ماه) با انجام 5 ملاقات در شهرهای مختلف پیگیری شد. در اصفهان و از ساعت 16 تیم فولادمبارکه سپاهان در الن آبفا میزبان تیم گیتی پسند اصفهان بود که در انتها با نتیجه 3 برصفر به فزونی رسید تا دور برگشت را نیز با پیروزی و تداوم صدرنشینی ادامه دهد.

اسامی تیم گیتی پسند اصفهان:

علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمد عباسی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، طاها مرتضوی، میثم خیام، محمدکریمی، مسعود یوسف، مهدی مهدیخانی و فرید نادری.

سرمربی: محمدکشاورز

مدیر تیم : علی هواکشیان

اسامی تیم فولادمبارکه سپاهان:

محد زارعی، بابک نصیر1ی، مسیح مارانی، میلادچراغی، فرهاد ابراهیمی، ابوالفضل مهرور، رضا آبگون، سامان پشن، محمد بیاتی، محمد احمدی، مجتبی منتظمی و اسحاق سورنمایی.

سرمربی تیم: احمدباغبانباشی

مدیر تیم: مهدی پاسبانی.

گلزنان بازی: فرهاد توکلی، مسعود یوسف و سعید احمد عباسی برای گیتی پسند.

سپاهان که در هفته اول دور رفت به علت آماده نبودن قراردادها و کارت بازیکنانش اولین بازی خود را در مقابل همشهری خود گیتی پسند از دست داده بودند، با تمریناتی که داشتند خود را برای بازی دور برگشت آماده نموده بودند، اما این شاگردان آماده کشاورز بودند که از همان ابتدای بازی مدیریت بای را در دست گرفتند و توانستند فزونی خود را در این میدان به طلایی پوشان دیکته نمایند.

گیتی پسندی ها در این ملاقات توانستند با گل های توکلی، یوسف و احمدعباسی فاتح دربی فوتسال اصفهان شوند و به فرایند صدرنشینی خود ادامه دهند.

نتایج دیگر ملاقاتهای این هفته:

گیتی پسند 3- 0 فولادمبارکه سپاهان

فرش آرا مشهد 2-1 فولاد زرند ایرانیان

زندی بتن کلاردشت 2-4 مس سونگون

مقاومت البرز 1-2 کراپ الوند

سن ایچ ساوه 11- 3 ملی حفاری اهواز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2056

به "گیتی پسند پیروز دربی فوتسال اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند پیروز دربی فوتسال اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید