7 کشته در حادثه رانندگی محور اهواز - خرمشهر

به گزارش علی آباد جدید، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کشته شدن هفت نفر و مصدومیت دو تن دیگر در یک حادثه ترافیکی در محور اهواز - خرمشهر اطلاع داد.

7 کشته در حادثه رانندگی محور اهواز - خرمشهر

علی تراب پور در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در ساعت 2:22 دوشنبه (21 مردادماه) طی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان، خبر برخورد یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه اسپورتج در کیلومتر 10 جاده اهواز - خرمشهر اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه در پی این تصادف یکی از خودروها دچار حریق شد، اضافه نمود: با دریافت این گزارش تیم های امداد و نجات و اطفای حریق به سرعت و از نزدیک ترین ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند و به سرعت عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را شروع کردند.

تراب پور ادامه داد: متاسفانه در لحظه حادثه، هفت نفر از سرنشینان خودروها شامل دو مرد، دو زن و سه کودک جان خود را از دست دادند. همچنین در این حادثه دو نفر دیگر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان از طریق تجهیزات تخصصی، دو مصدوم این حادثه را از درون کابین خودروها خارج کردند و جهت مداوا به عوامل امدادی اورژانس 115 تحویل دادند.

وی توضیح داد: پس از آن نیروهای عملیاتی این سازمان جهت ایمن سازی راستا و انتقال خودروها به حاشیه امن جاده برای عبور سایر خودروها اقدام کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 334

به "7 کشته در حادثه رانندگی محور اهواز - خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 کشته در حادثه رانندگی محور اهواز - خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید