بارش اولین برف پاییزی در لرستان، ارتفاع نیم متری برف درگله بادوش

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، لرستان از هفته گذشته تاکنون شاهد بارش های شدید باران پاییزی بود و همانطور که اداره کل هواشناسی لرستان پیش بینی نموده بود پاییز سال جاری با بارش های خوب همراه بود؛ به گونه ای که میزان بارش نقطه ای در ایستگاه شول آباد طی شب گذشته 53 میلی متر اعلام شده است.

بارش اولین برف پاییزی در لرستان، ارتفاع نیم متری برف درگله بادوش

همزمان با بارش باران و کاهش دمای هوا، شاهد بارش نخستین برف پاییزی در گردنه گله بادوش شهرستان الیگودرز و برخی دیگر از مناطق بودیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای لرستان، ارتفاع برف در گردنه گله بادوش به نیم متر رسیده است.

تردد در همه محورهای لرستان برقرار است

حبیب جمشیدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این رابطه گفت: در حالی که از عصر دیروز شاهد بارش مداوم باران به ویژه در جنوب استان هستیم با کوشش راهداران و سایر دستگاه های خدمت رسان، خللی در تردد وسایل نقلیه در محورهای استان ایجاد نشده است.

وی اضافه نمود: در حال حاضر همه محورهای اصلی باز و تردد عادی برقرار است تنها در محور ورودی شهر پلدختر یک مورد ریزش سنگ به جاده رخ داد که با حضور به موقع نیروها بازگشایی شد. در محورهای روستایی نیز تاکنون گزارشی از انسداد محور دریافت نشده است.

جمشیدی با تاکید بر پرهیز هموطنان از سفرهای غیرضروری، نسبت به تجهیز وسایل نقلیه به لوازم ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان تذکر داد.

بر اساس این گزارش، بارش باران همچنان در اکثر نقاط لرستان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 159

به "بارش اولین برف پاییزی در لرستان، ارتفاع نیم متری برف درگله بادوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش اولین برف پاییزی در لرستان، ارتفاع نیم متری برف درگله بادوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید