تهران میزبان حدود 300 مقام عالی رتبه فوتبال آسیا و دنیا در فینال لیگ قهرمانان می گردد

به گزارش علی آباد جدید، با راهیابی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا، پیش بینی می گردد، تهران میزبان حدود 300 مقام عالیرتبه فوتبال از آسیا و سراسر دنیا باشد.

تهران میزبان حدود 300 مقام عالی رتبه فوتبال آسیا و دنیا در فینال لیگ قهرمانان می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس و بنا براعلام مدیر روابط عمومی باشگاه، با توجه به اسامی که تاکنون اعلام شده اند و جلساتی که با مقام های کنفدراسیون فوتبال آسیا برقرار شد، پیش بینی می گردد که بین 250 تا 300 نفر از مقام های کنفدراسیون فوتبال آسیا، یوفا و فیفا برای بازی پایانی به تهران سفر نمایند و در این مدت جلسات کاری بسیاری درباره برگزاری بازی فینال، ادوار بعدی لیگ قهرمانان و سایر مسائل برگزار خواهد شد.

با حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، برای اولین بار دیدار پایانی این رقابت ها در تهران برگزار می گردد و به نظر می رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا هر سال برای این منظور تدارک مفصل تری می بیند و این بار ایران فرصت میزبانی از این تجمع بزرگ فوتبال را در اختیار دارد.

با توجه به اهمیت موارد یاد شده و لزوم تدارک یک میزبانی شایسته که مورد تاکید خاص کنفدراسیون واقع شده است، این موارد از مدت ها قبل در دستور جلسات کاری ستاد برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس و جلسات با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال قرار داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 150

به "تهران میزبان حدود 300 مقام عالی رتبه فوتبال آسیا و دنیا در فینال لیگ قهرمانان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران میزبان حدود 300 مقام عالی رتبه فوتبال آسیا و دنیا در فینال لیگ قهرمانان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید