سرمربی تیم ملی فوتبال هند: 10 سال دیگر قدرت اصلی فوتبال آسیا می شویم

به گزارش علی آباد جدید، استیون کونستانتین، سرمربی انگلیسی تیم ملی فوتبال هند معتقد است تیمش می تواند در جام ملت های آسیا شکوه دهه های 50 و 60 میلادی را بازگرداند.

سرمربی تیم ملی فوتبال هند: 10 سال دیگر قدرت اصلی فوتبال آسیا می شویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الاتحاد امارات، استیون کونستانتین درباره شرایط تیم ملی فوتبال هند در آستانه شروع جام ملت های آسیا گفت: تغییرهای بسیار زیادی در فوتبال هند صورت گرفت و بازیکنان حرفه ای از گذشته از نظر توجه به خود و بهبود سطح فنی هستند. به ویژه این که پول بسیار زیادی به فوتبال هندوستان تزریق شده و مجموعه های ورزشی مورد بازسازی اساسی قرار گرفتند. ما به خوبی کار می کنیم و مهیای تمامی بازی های مرحله گروهی جام ملت های آسیا هستیم. پیروزی در بازی نخست برابر تایلند می تواند باعث صعود از مرحله گروهی گردد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هند اضافه کرد: فکر می کنم فعالیت سوپر لیگ هند تاثیر زیادی در بازگشت فوتبال این کشور به صندلی اصلی خود داشته است. اطمینان دارم که می توانیم شکوه دهه های 50 و 60 میلادی را به فوتبال هند بازگردانیم. زمانی که تیم ملی فوتبال هند به جام جهانی صعود کرد. هر چند الان قدرت بزرگ فوتبال آسیا نیستیم اما انتظار دارم 10 سال دیگر هند قدرت اصلی این قاره خواهد شد زیرا یکی از کشورهای پیشرفته در حوزه فوتبال است.

استیون کونستانتین در انتها گفت: در جام ملت های آسیا 2019 تیم آسانی نیستیم و به دنبال فرصت هایی برای پیروزی و صعود خواهیم بود.

تیم ملی فوتبال هند در گروه A جام ملت های آسیا در کنار تیم های ملی امارات، بحرین و تایلند واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 199

به "سرمربی تیم ملی فوتبال هند: 10 سال دیگر قدرت اصلی فوتبال آسیا می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی فوتبال هند: 10 سال دیگر قدرت اصلی فوتبال آسیا می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید