فوتبال دنیا، مودریچ: برایم مهم نیست که فوتبال به خانه انگلیسی ها می رود یا نه!، آنها با 2 ضربه آغاز مجدد ما را شکست دادند

به گزارش علی آباد جدید، فوتبال دنیا - کاپیتان تیم ملی کرواسی تیمش را سزاوار شکست در خانه انگلیس نمی داند و تأکید کرد تمایلی به تمرکز روی حواشی این بازی ندارد.

فوتبال دنیا، مودریچ: برایم مهم نیست که فوتبال به خانه انگلیسی ها می رود یا نه!، آنها با 2 ضربه آغاز مجدد ما را شکست دادند

به گزارش خبرنگاران، قبول باخت شب گذشته (یکشنبه) تیم ملی کرواسی در خانه انگلیس برای کاپیتان آنها لوکا مودریچ سخت بود. او و هم تیمی هایش چهار ماه پیش توانستند انگلیسی که با کلی هیاهو و شعار فوتبال دارد به خانه اش برمی شود را شکست دهند و به فینال صعود نمایند، اما این بار زورشان به سه شیر نرسید و به خاطر باخت در دیداری که اتفاقاً در آن از حریف شان پیش افتاده بودند، به دسته دوم لیگ ملت های اروپا سقوط کردند.

بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت سرانجام بازی بار دیگر سرود فوتبال دارد به خانه برمی شود در استادیوم ومبلی پخش شد، همان شعاری که بازیکنان تیم ملی کرواسی از جمله مودریچ آن را بی احترامی به خود می دانستند. پاسخ مودریچ به سؤالات خبرنگاران پس از بازی شب گذشته، اما نشان می داد که او هنوز دل خوشی از انگلیسی ها ندارد.

مودریچ در پاسخ به این سؤال که آیا انگلیس پیشرفت نموده است، گفت: نمی دانم. شاید بهتر باشد که این ارزیابی را به عهده خودشان بگذارید. من انگلیس را تیم خوبی می بینم. یک تیم جوان. آنها آینده روشنی پیش روی خود دارند. آنها در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا هستند و این نشان می دهد که در مسیر خوبی قرار دارند.

مودریچ درباره سرودی که پس از بازی پخش شد هم گفت: برای من مهم نیست. ما در جام جهانی فقط گفتیم که چه احساسی داریم، همین. نباید به عقب برگردیم و درباره این موضوع صحبت کنیم. آن داستان تمام شده است. این بازی جدید است و ما دلیلی برای صحبت اضافه درباره اش نمی بینیم. چیزی را گفتیم که احساس می کردیم. همین. نمی خواهم چیزی که گفتیم را تغییر دهم، چون آن زمان چنین احساسی داشتیم، اما الان دیگر مهم نیست. میان بازیکنان و میان تیم ها احترام فراوانی وجود دارد. همان طور که قبلاً هم گفتم، ما دیگر درباره اش صحبت نمی کنیم. ما به انگلیس احترام می گذاریم و آنها هم به ما احترام می گذارند. منظور من از آنچه در جام جهانی گفتم بازیکنان و سرمربیان انگلیس نبود. منظورم آدم های اطراف تیم ملی انگلیس بود.

مودریچ در ادامه ادعا کرد که تیمش با وجود قبول شکست از حریف بهتر بوده است و البته از تیمش به خاطر عدم کنترل انگلیس در ضربات آغاز مجدد ایراد گرفت. او گفت: ما در ضربات آغاز مجدد باختیم و باختن به این شیوه واقعاً تلخ است به خصوص که تمرینات ویژه ای هم در این بخش انجام داده بودیم. می دانستیم که انگلیس در ضربات آغاز مجدد خطرناک است و در نهایت آنها به همین شیوه دو گل زدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 168

به "فوتبال دنیا، مودریچ: برایم مهم نیست که فوتبال به خانه انگلیسی ها می رود یا نه!، آنها با 2 ضربه آغاز مجدد ما را شکست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مودریچ: برایم مهم نیست که فوتبال به خانه انگلیسی ها می رود یا نه!، آنها با 2 ضربه آغاز مجدد ما را شکست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید