فیلم جدید کریستوفر نولان سال 2020 اکران می گردد

به گزارش علی آباد جدید، استودیوی برادران وارنر روز گذشته اعلام نمود فیلم جدید کریستوفر نولان کارگردان مشهور بریتانیایی قرار است 17 ژوئیه سال 2020 (آدینه 27 تیر 1399) به فرمت آی مکس اکران گردد.

فیلم جدید کریستوفر نولان سال 2020 اکران می گردد

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره پروژه جدید نولان در دست نیست؛ موضوعی که چندان تعجب برانگیز به نظر نمی رسد چرا که نولان اساسا در روند فراوری آثارش بسیار رازدار و مخفی کارعمل می نماید.

عموما شیوه فراوری آثار نولان به این شکل است که او فیلم نامه را می نویسد (نولان تمام فیلم نامه های آثارش به جز بی خوابی را خود به رشته تحریر در آورده یا در نوشتن آن ها سهم بسیار پررنگی داشته) و سپس به دلیل اعتباری که در هالیوود پیدا نموده بازیگران مورد نظرش را هم جذب می نماید. نولان در نهایت به سراغ استودیوها می رود و از آن ها می پرسد حاضر به همکاری برای فراوری اثر هستند یا نه. مدلی از فیلم سازی که با شیوه معمول فیلم سازی استودیویی هالیوود کاملا متفاوت است.

آخرین فیلم نولان دانکرک (Dunkirk) بود که سال 2017 اکران شد؛ یک فیلم جنگی که در بستر تاریخی جنگ دنیای دوم رخ می داد و تخلیه نیروهای بریتانیا، فرانسه و بلژیک از شهر دانکرک در فرانسه را روایت می کرد. دانکرک با وجود بودجه 100 میلیون دلاری، کم بودجه ترین فیلم او از سال 2006 به این سو به حساب می آید؛ فیلمی که توانست در کنار فروش 527 میلیون دلاری در سراسر دنیا، سه جایزه اسکار به دست آورد و نولان را برای اولین بار نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی کرد.

تاریخ اکران فیلم جدید کریستوفر نولان کاملا معنی دار به نظر می رسد. 4 فیلم از 5 فیلم اخیر نولان در اواسط ماه ژوئیه اکران شده اند؛ در واقع شوالیه تاریکی (The Dark Knight) محصول سال 2008، تلقین (Inception) ساخته سال 2010، شوالیه تاریکی برمی خیزد (The Dark Knight Rises) ساخته سال 2012 و دانکرک همگی در همین تاریخ اکران شده اند. در این میان میان ستاره ای (Interstellar) اکران شده در ماه نوامبر یک مورد استثنایی به حساب می آید.

چند فیلم دیگر هم قرار است در همین بازه تاریخی پخش شوند. برای مثال فیلم سینمایی باب اسفنجی (SpongeBob) ساخته استودیوی پارامونت و برگری باب (Bobs Burgers) استودیوی فاکس دقیقا هم زمان با فیلم جدید نولان اکران خواهند شد.

فیلم گشت وگذار در جنگل (Jungle Cruise) استودیوی والت دیزنی با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت یک هفته بعد در تاریخ 24 ژوئیه 2020 اکران می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 214

به "فیلم جدید کریستوفر نولان سال 2020 اکران می گردد" امتیاز دهید

10 کاربر به "فیلم جدید کریستوفر نولان سال 2020 اکران می گردد" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جدید کریستوفر نولان سال 2020 اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید