معرفی 5 موبایل برتر سال 2018 که برای هدیه دادن مناسبند

به گزارش علی آباد جدید، هدیه دادن همیشه پروژه ای زمانبر محسوب می گردد چرا که انتخاب هدیه بسیار سخت است. اما اگر قرار باشد برای مخاطب خود موبایل هدیه بخرید شرایط بسیار متفاوت خواهد بود.

معرفی 5 موبایل برتر سال 2018 که برای هدیه دادن مناسبند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب اگر قصد داشته باشید تا خاتمه سال به یکی از عزیزان خود یک موبایل ویژه بدهید گزینه هایی متنوع در اختیارتان خواهد بود. اما اگر با مراجعه به بازار موبایل گیج شده اید و نمی دانید کدام موبایل برای خرید مناسب تر است نگران نباشید ما به شما گزینه هایی خاص معرفی می کنیم :

آیفون XR

آیفون XR با قیمت 749 دلاری خود یکی از با ارز ترین هدیه هایی است که می توانید به دیگران اهدا کنید. البته طبیعی است که هدیه گیرنده باید خیلی عزیز باشد که چنین هدیه گرانقیمتی را تقدیمش کنید. اما با خرید این هدیه ترکیبی از برترین ها را در اختیار وی گذاشته اید. این دستگاه 6.1 اینچی تقریبا همانند آیفون XS است و در رنگ های آبی، زرد، قرمز و مرجانی در دسترس است.

OnePlus 6T

اگر نام OnePlus را نشنیده اید پس به نوعی از بازار گوشی های با کیفیت و همراه با قیمت مناسب جا مانده اید. گوشی های این شرکت معمولا با وجود کیفیت عالی نسبت به سایر شرکت های مطرح قیمت هایی مناسب دارند. برای مثال OnePlus 6T با قیمت 550 دلاری دارای سیستم تشخیص اثر انگشت روی صفحه است. این چیزی است که می تواند برای فرد هدیه گیرنده تا مدت ها یک آپشن عالی باشد.

پیکسل 3

گوشی های پیکسل3 را می توان یک هدیه عالی برای افرادی دانست که به عکس و عکاسی علاقه مند هستند. درواقع گوگل با این گوشی بی نظیر ثابت نموده که هیچ دوربینی چنین لنزهای قدرتمندی ندارد. به عبارتی دقیق تر، گوگل ثابت می نماید که یک لنز عقب قوی می تواند بهتر از دو، سه یا حتی چهار لنز همزمان باشد. علاوه بر دوربین ،شارژر بی سیم، بدنه ضدآب و به روز رسانی های به موقع اندروید از دیگر ویژگی های این محصول است.

پیکسل 3 XL

گوشی دیگر و شاید خواهر خوانده پیکسل3 را می توان پیکسل 3 XL دانست. این گوشی یک تجربه دقیق تر از گوشی قبلی با یک صفحه بزرگتر ایجاد می نماید که باتری قدرتمند تری هم دارد. صفحه نمایش این گوشی 6.3 اینچ است.

Galaxy Note 9

اگر به دنبال یک هدیه خلاقانه اندرویدی هستید بهتر است گوشی Galaxy Note 9 را امتحان کنید. این یک هدیه فوق العاده است، اما احتمالا بودجه ای بسیار از شما می خواهد و باز هم منااسب مخاطبان خاص است. از ویژگی های مهم این گوشی می توان به باتری قدرتمند و ظرفیت ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی اشاره نمود. قلم S Pen این گوشی نیز به نوبه خود امکان حرکات راحت تر را برای کاربر فراهم می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 167

به "معرفی 5 موبایل برتر سال 2018 که برای هدیه دادن مناسبند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 موبایل برتر سال 2018 که برای هدیه دادن مناسبند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید