اعلام شرایط دریافت امریه سربازی از وزارت کار

به گزارش علی آباد جدید، تهران (پانا) - شرایط دریافت امریه سربازی از وزارت کار اعلام شد.

اعلام شرایط دریافت امریه سربازی از وزارت کار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر، متقاضیان امریه سربازی می توانند تا تاریخ 1400/10/15 با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون یارقدیم) از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها اطلاع و ثبت نام کنند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد شده در اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه های اجتماعی، مالی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان ها و منطقه ها محروم و کمتر پیشرفته کشور اقدام نماید.

در این راستا اداره کل توسعه منابع انسانی این وزارتخانه با همکاری ادارات کل اجرایی در استان ها در سال 1400 اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس و لیسانس جهت اعزام 1400/12/01 اقدام نموده است.

متقاضیان امریه سربازی می توانند تا تاریخ 1400/10/15 با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون یارقدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها اطلاع و ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2052

به "اعلام شرایط دریافت امریه سربازی از وزارت کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط دریافت امریه سربازی از وزارت کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید