امکان لغو حذف پیغام ها در واتساپ

به گزارش علی آباد جدید، در حال حاضر کاربران واتساپ می توانند پیغام هایی را که به اشتباه ارسال نموده اند، حذف نمایند. اما گاه ممکن است برای شما پیش آمده باشد که پیغامی را به اشتباه حذف نموده باشید. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت در حال ارائه قابلیت جدیدی است که پیغام های حذف شده را بازمی گرداند.

امکان لغو حذف پیغام ها در واتساپ

به گزارش خبرنگاران، ردیاب واتساپ WaBetaInfo به تازگی ویژگی های نوی در آخرین نسخه بتای این پیغام رسان مشاهده نموده است.

چندی پیش اعلام شد که واتساپ به کاربران اجازه می دهد پیغام های خود را حداکثر دو روز پس از ارسال، حذف نمایند. نسخه بتای نو یک گزینه Undo برای لغو پیغام های حذف شده ارائه می دهد. این ویژگی در حال حاضر تنها برای کاربران بتا در دسترس است و هنوز در دسترس همه کاربران این پیغام رسان قرار نگرفته است.

از آنجایی که این ویژگی به نسخه بتا راه یافته است، می توان انتظار داشت که به زودی به نسخه اصلی این اپلیکیشن نیز راه پیدا کند. محدودیت زمانی دو روزه برای حذف پیغام ها اکنون در دسترس همه کاربران واتساپ قرار گرفته است. طبق گزارش، گزینه لغو برای پیغام های حذف شده به وسیله یک پاپ آپ در پایین با عنوان Undo قابل مشاهده است.

در حال حاضر، گزینه undo برای تعداد محدودی از آزمایش نمایندگان بتا در نسخه بتای اپلیکیشن اندروید با شماره نسخه 2.22.18.13 در دسترس واقع شده است. به خاطر داشته باشید که ویژگی های نسخه بتا همواره تأیید نمی شوند و ممکن است به نسخه نهایی راه پیدا ننمایند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2221

به "امکان لغو حذف پیغام ها در واتساپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان لغو حذف پیغام ها در واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید