اپل چه زمانی از ایرپادز 4، ایرپادز پرو 2 و ایرپادز مکس 2 رونمایی می نماید؟

به گزارش علی آباد جدید، اپل قرار است در آینده از محصولاتی نظیر ایرپادز 4، ایرپادز پرو 2 و ایرپادز مکس 2 رونمایی کند اما نمی دانیم این اتفاق دقیقا در چه روزی رخ می دهد. در نتیجه تصمیم گرفتیم سری به شایعات و خبرهای پیرامون این محصولات بزنیم تا ببینیم برنامه شرکت آمریکایی برای سال جاری و احتمالا سال های بعد چیست.

اپل چه زمانی از ایرپادز 4، ایرپادز پرو 2 و ایرپادز مکس 2 رونمایی می نماید؟

سری ایرپادز یکی از پیروز ترین سری از گجت های پوشیدنی اپل به حساب می آیند که شامل ایرپادز، ایرپادز پرو و ایرپادز مکس می شوند. این گجت ها در مدل های کنونی عملکرد بسیار خوبی دارند اما به نظر می رسد شرکت آمریکایی می خواهد نسل تازه آن ها را هم راهی بازار کند. حال باید به شایعات و خبرهای پیرامون آن ها سری بزنیم تا ببینیم این اتفاق چه زمانی رخ می دهد.

ایرپادز پرو 2 چه زمانی عرضه می گردد؟

بیش از یک سال است که شایعاتی را در رابطه با ایرپادز پرو 2 اپل می شنویم. فعلا شایعات و خبرها حاکی از آن است که اپل نمی خواهد طراحی این محصول را تغییر دهد و به احتمال زیاد آن را با ظاهری شبیه به ایرپادز پرو راهی بازار خواهد نمود. هرچند به نظر می رسد سری های آن اندکی بهبود خواهند داشت. مارک گورمن و مینگ چی کو اما بر این باور هستند که شکل ظاهری این محصول شبیه به بیتس Studio Buds خواهد بود. بعلاوه گفته می گردد ایرپادز پرو 2 قادر خواهد بود نرخ تنفسی افراد را مقدار گیری کند.

یک تغییر دیگر که احتمالا با ایرپادز پرو 2 شاهد خواهیم بود، تغییر کیس شارژر آن خواهد بود که گفته می گردد اگرچه همچنان 21 میلی متر ضخامت خواهد داشت اما ارتفاع و عرض آن به ترتیب به 46 و 54 میلی متر خواهد رسید. بعلاوه گفته می گردد این محصول از پورت USB-C برای شارژ بهره خواهد برد. طبق اطلاعات منتشر شده، این ایرپادز باید اواخر سال جاری (سه ماه آخر) در دسترس قرار بگیرد.

از جمله قابلیت های کلیدی این محصول می توان به فرمت اپل Lossless، طراحی تازه کیس و بهبود سری های بادز، تراشه H1 تازه و قدرتمند، پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و… اشاره نمود. طبق گفته های کو، با عرضه این بادز، فراوری ایرپادز پرو متوقف خواهد شد. گفتنی است گفته می گردد خبری از قابلیت هایی نظیر سنسور ضربان قلب یا امکان بهبود شنوایی افراد در این نسل مورد انتظار نخواهد بود و احتمالا باید آن را همراه با نسل بعد ببینیم.

ایرپادز مکس 2 چه زمانی عرضه می گردد؟

ایرپادز مکس که گران ترین مدل از این سری به شمار میرود نخستین بار اواخر سال 2020 راهی بازار شد. فعلا طبق برنامه های اپل، به نظر نمی رسد به عرضه این محصول نزدیک شده باشیم، اما چون اپل در ماه ژوئن گذشته از فناوری مجذوب کننده اپل Lossless رونمایی نموده بود و ایرپادز مکس هم از لحاظ فنی از آن پشتیبانی نمی کند، انتظار می رود محصولی مجهز به سخت افزار لازم در دستور کار شرکت قرار داشته باشد.

ایرپادز مکس اکنون با قیمت 550 دلار در دسترس واقع شده است و طبق گفته های گورمن در ماه مه سال جاری، تنها برنامه اپل این است که این محصول را در رنگ بندی های تازهتر راهی بازار کند. از آن جایی که اپل هر سال از بادزهای تازه خود رونمایی نمی کند و چون ایرپادز مکس فقط یک سال سن دارد، بنابراین انتظار می رود این محصول حداقل سال جاری رونمایی نگردد. گفته می گردد این محصول از پورت USB-C بهره خواهد برد اما امکان شارژ آن به صورت مغناطیسی به وسیله مگ سیف وجود خواهد داشت.

ایرپادز 4 چه زمانی عرضه می گردد؟

اما می رسیم به ایرپادز 4، محصولی که در واقع مقرون به صرفه ترین نماینده اپل در بخش گجت های پوشیدنی به شمار میرود. البته بعید به نظر می رسد این محصول سال جاری رونمایی گردد چون اپل اکتبر سال گذشته بود که از نسل سوم آن رونمایی کرد. از لحاظ شکل ظاهری، این محصول شباهت زیادی به ایرپادز پرو دارد اما بدون سری های سیلیکونی.

بعلاوه قابلیت های خوبی نظیر حذف نیوز فعال یا حالت Transparency در آن وجود ندارد اما شرکت ادعا نموده که از لحاظ کیفیت بیس، بسیار بهتر از قبل شده اند. بعلاوه طول عمر این بادز با یک بار شارژ به 6 ساعت می رسد. پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس و صدای فضایی هم از جمله قابلیت های آن به شمار میرود.

بنابراین به نظر می رسد ایرپادز 3 همه چیز را برای تبدیل شدن به یک بادز میان رده دارد و حالا این پرسش به وجود می آید که چرا اصلا نیازی به نسل چهارم آن باشد؟ آن هم با این سیاستی که اپل دارد. متأسفانه تاریخ رونمایی از نسل تازه ایرپادز هم معین نیست اما شاید سال آینده یا دو سال بعد از آن رونمایی گردد.

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2198

به "اپل چه زمانی از ایرپادز 4، ایرپادز پرو 2 و ایرپادز مکس 2 رونمایی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل چه زمانی از ایرپادز 4، ایرپادز پرو 2 و ایرپادز مکس 2 رونمایی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید