خشم شکیرا از بی احترامی پیکه به پدرش

به گزارش علی آباد جدید، ویلیام مبارک، پدر شکیرا این روز ها در بیمارستانی در شهر بارسلونا بستری است و در شرایطی که گفته می شد جرارد پیکه، همسر سابق خواننده کلمبیایی به دیدار او رفته، اما به نظر می رسد ماجرا به شکل دیگری باشد.

خشم شکیرا از بی احترامی پیکه به پدرش

آدریانا دورونسورو، خبرنگار اسپانیایی در تبادل نظر با برنامه El programa de Ana Rosa مدعی شد که ستاره بارسلونا با پدر شکیرا دیداری ننموده و در خصوص سلامتی او هم سوال نپرسیده است. او گفت: شکیرا از اینکه پیکه به دیدن او نرفته و جویای سلامتی او نشده است بسیار ناراحت است.

او می خواست خیلی واضح بگوید که پیکه برای دیدار پدرش نرفته است و درباره سلامتی او سوالی ننموده است. این ادعا پس از آن مطرح شد که به نظر می رسید این خواننده کلمبیایی پس از جدایی از ستاره فوتبال در آهنگ جدیدی به نام مونوتونیا به شدت از او انتقاد نموده است.

این آهنگ مملو از کنایه هایی مانند خودشیفتگی و سرد مثل کریسمس است. این زوج در ژوئن پس از یک رابطه 12 ساله که در آن دو فرزند داشتند از هم جدا شدند. در حال حاضر شکیرا برای داشتن حضانت کامل میلان 9 ساله و ساشا 7 ساله مبارزه می نماید.

این زوج سابق در اوایل ماه جاری در والنسیا در حالی که بازی بیسبال پسرشان را دیدن می کردند در فاصله ای امن نشسته بودند.

شکیرا قبلاً ادعا نموده بود که دوران حرفه ای خود را فدا نموده تا پیکه بتواند با بارسلونا عناوین قهرمانی را کسب کند به موفقیت برسد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2259

به "خشم شکیرا از بی احترامی پیکه به پدرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم شکیرا از بی احترامی پیکه به پدرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید