داور دو گل سالم تراکتور را نپذیرفت، مسائل زیادی داریم

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، زونیمیر سولدو شامگاه یک شنبه در نشست خبری بعد بازی با آلومینیوم اراک، گفت: می دانستم امروز بازی سختی داریم. آلومینیوم خوب سازماندهی شده و بازیکنانش مدت هاست کنار هم بازی می نمایند. ما برای این بازی برنامه داشتیم و در دقایقی از بازی، بهتر از حریف بودیم.

داور دو گل سالم تراکتور را نپذیرفت، مسائل زیادی داریم

وی ادامه داد: نیمه اول خوب درگیر نشدیم و متأسفانه دقایق سرانجامی گل دریافت کردیم؛ هرچند نیمه اول به گل رسیده بودیم که داور نپذیرفت.

سولدو با بیان اینکه نیمه دوم تغییراتی در تیم داشتیم، شرح داد: نیمه دوم بهتر کار کردیم؛ اما روی یک غفلت، حریف برای بار دوم ما را جریمه کرد و علی رغم بازی تهاجمی، نتوانستیم به گل برسیم؛ البته نیمه دوم هم به گل رسیدیم که داور نپذیرفت و متوجه این موضوع شدیم که مسائل زیادی داریم.

وی گفت: معمولاً گل ها روی اشتباهات خط دفاعی به ثمر می رسد که امکان دارد این مسائل بزرگ و یا ریز باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با تأکید بر اینکه کار سختی پیش رو داریم، اعلام کرد: تراکتور نفرات زیادی از دست داده و آماده سازی منظمی هم نداشته است. کار زیاد و سختی برای رساندن تراکتور به حد مطلوب دارم. در سوی دیگر آلومینیوم کارش را به موقع آغاز نموده و تغییراتی در کادر فنی اش نداشته است.

وی در مورد تأثیر نبود اخباری در نتیجه بازی امروز، گفت: من روی تمامی نفرات حساب نموده ام؛ هر چند وجود اخباری می توانست به ما یاری کند. این دروازه بان یک ماه همراه ما نخواهد بود و باید نفر جایگزین را تقویت کنیم.

سولدو در سرانجام صحبت هایش، با بیان اینکه محمد عباس زاده بازیکن خیلی خوبی است، تأکید کرد: این بازیکن آسیب دیده بود و هنوز به فرم ایده آل برای بازی 90 دقیقه ای نرسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2022

به "داور دو گل سالم تراکتور را نپذیرفت، مسائل زیادی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور دو گل سالم تراکتور را نپذیرفت، مسائل زیادی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید