رایزنی پرسپولیس برای حضور هوادار برابر الهلال

به گزارش علی آباد جدید، پرسپولیسی ها که طی فصول اخیر با بدشانسی بزرگی روبرو و از حمایت هواداران خود محروم بودند، قصد دارند شرایط همراهی هوادارانش را برابر الهلال فراهم سازد.

رایزنی پرسپولیس برای حضور هوادار برابر الهلال

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس از رایزنی برای همراهی هواداران این تیم در عربستان و جدال با الهلال خبر می دهد.

پرسپولیس بعد از شکست استقلال تاجیکستان اکنون در مرحله یک چهارم باید در عربستان مقابل یکی از مدعیان اصلی جام قرار گیرد. موضوعی که باعث شده این تیم اکنون در پی رایزنی در خصوص همراهی بخشی از هوادارانش در این سفر باشد.

مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی این باشگاه در این زمینه می گوید: ما پیگیر آن هستیم تا هر طور شده، بخشی از تماشاگران پرسپولیس را به عربستان منتقل کنیم تا تیم مان تنها نباشد. در همین زمینه، با کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نگاری کردیم و خواستیم با توجه به اینکه عربستان صرفا برگزارکننده بازی است و نقش میزبانی یک مسابقه را ندارد، به ما اجازه دهند تا به مقدار تعداد تماشاگران الهلال، هوادار در ورزشگاه داشته باشیم.

وی با اعلام این موضوع که پیگیری این اتفاق در دستور کار مدیریت باشگاه قرار گرفته، گفت: مشغول رایزنی با مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان هم هستیم و در این مورد، هر خبری که باشد، آن را با هواداران در میان می گذاریم. البته تعامل خوبی با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش داریم تا با کمک یکدیگر، راه انتقال هواداران به عربستان را هموار کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1932

به "رایزنی پرسپولیس برای حضور هوادار برابر الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی پرسپولیس برای حضور هوادار برابر الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید