رندرهای قاب گوگل پیکسل 7 پرو طراحی آن را نشان می دهد

به گزارش علی آباد جدید، طبق گزارش های منتشر شده، گوگل میخواهد در نیمه دوم امسال از گوشی های سری پیکسل 7 رونمایی کند. مدتی قبل تعدادی رندر منتسب به گوگل پیکسل 7 پرو منتشر شد که طراحی بدنه این گوشی را به خوبی نشان می دهند. بر اساس این طرح های نو فاش شده، گوگل در زمینه ماژول دوربین به بعضی تغییرات جزئی روی آورده است. حالا با توجه به رندرهای مربوط به قاب محافظ این گوشی، می توانیم بار دیگر بخشی از ویژگی های ظاهری پیکسل 7 پرو را مشاهده کنیم.

رندرهای قاب گوگل پیکسل 7 پرو طراحی آن را نشان می دهد

روی هم رفته پیکسل 7 پرو از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. به عنوان مثال بار دیگر همان نمایشگر کم حاشیه و ماژول دوربین مبتنی بر نوار افقی مورد استفاده قرار گرفته است. بر اساس این تصاویری که منتشر شده، گوگل تغییراتی را در نوار ماژول دوربین پیکسل ایجاد نموده که بدین ترتیب لنز پریسکوپی در نوار دوربین روی پنل پشتی گوشی از دو لنز دیگر جدا شده است. این در حالی است که در نسل قبلی این گوشی ما شاهد قرارگیری 3 لنز به صورت تکی و جدا از هم بودیم. فلش LED هم به طور جداگانه در سمت راست این ماژول تعبیه شده است. بر اساس این تصاویر منتشر شده، دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در سمت راست بدنه قرار گرفته اند و در این زمینه هم با تغییری روبرو نخواهیم شد. در بخش پایینی هم می توانیم پورت USB-C و حفره های مربوط به اسپیکر را مشاهده کنیم.

درباره مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید بگوییم که طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، گوگل پیکسل 7 پرو از یک نمایشگر 6.7 یا 6.8 اینچی OLED خمیده با رزولوشن QHD پلاس (1440p) همراه با رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. سال گذشته گوگل برای اولین بار به بهره گیری از چیپست اختصاصی تنسور برای گوشی های خود روی آورد و برای سری پیکسل 7 هم باید انتظار بهره گیری از نسل دوم این تراشه را داشته باشیم. در رابطه با ویژگی های این تراشه هنوز جزئیات چندانی فاش نشده ولی در کل می دانیم که مانند نسل قبلی به وسیله سامسونگ فراوری می گردد و بعلاوه از مودم 5G ساخت سامسونگ هم بهره می برد.

در کنار این تراشه تا 512 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می نماید و بعلاوه نباید بهره گیری از حداکثر 12 گیگابایت رم را از قلم بیندازیم. بعضی افشاگران بر این باور هستند که گوگل حوالی ماه مهر 1401 از این گوشی ها رونمایی خواهد نمود. با توجه به اینکه هنوز چندین ماه تا معرفی این گوشی ها به جای مانده است، بدون شک طی ماه های آینده جزئیات بیشتری از جدیدترین پرچم داران گوگل فاش خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2180

به "رندرهای قاب گوگل پیکسل 7 پرو طراحی آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای قاب گوگل پیکسل 7 پرو طراحی آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید