رنگرز: اردوهای بسترسازی کشتی تدبیر و اتفاق خوشایندی است

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، حسن رنگرز قهرمان کشتی فرنگی جهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران پس از حضور در اردوی بسترسازی کشتی نونهالان که در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در حال برگزاری است گفت: انصافاً هر زمانی که بنده بنا بر دلایلی در فضای فدراسیون حضور پیدا می کنم تغییرات را کاملاً محسوس و مشهود می بی نم و از این حیث که فضایی متناسب در شأن کشتی ایجاد شده از علیرضا دبیر و مجموعه همکاران آنها قدردانی می کنم.

رنگرز: اردوهای بسترسازی کشتی تدبیر و اتفاق خوشایندی است

وی در مورد اردوی بسترسازی نونهالان گفت: اردوی بسترسازی، تدبیر، تمهید و اتفاق خوشایندی بود که قهرمانان مستعد ما در رده های پایه امکان حضور در محل تمرین تیم های ملی را پیدا کردند و یک مجموعه از این عزیزان می آیند و این فضا را می بینند و این کار اتفاق خوشایندی است و این موضوع نیز جای قدردانی دارد.

رنگرز ادامه داد: به کادر فنی تیم ملی تیم ملی نونهالان فرنگی و در رأس آن استاد خودم فرهاد اسماعیل نژاد صمیمانه خداقوت و خسته نباشید عرض می کنم.

قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت این تصمیم خوبی بود که فدراسیون از قهرمانان مدال آور برای حضور در این اردوها دعوت می کند تا بیایند در محل تمرین این بچه ها و مباحثی را مطرح و تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهند و از سوی دیگر این نونهالان هم قهرمانان ملی را می بینند و برایشان کسب افتخار، تشریک مساعی و یک فرصت مغتنم و بی نظیر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در انتها گفت: امیدوارم این اردوها استمرار پیدا کند. اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز مراتب آمادگی خود را برای میزبانی اردوهای بسترسازی رسماً اعلام می کند. به هر شکل بخش عمده افتخارات کشتی ما مجتمع و متمرکز در استان مازندران است و صمیمانه خدمت دوستان خود در فدراسیون کشتی عرض می کنم، آمادگی این را نیز داریم تا در مازندران میزبان رقابت های ملی و اردوهای تیم ملی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1983

به "رنگرز: اردوهای بسترسازی کشتی تدبیر و اتفاق خوشایندی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: اردوهای بسترسازی کشتی تدبیر و اتفاق خوشایندی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید