عرضه نسخه نسل بعد Avengers و شخصیت های دانلودی بازی به عقب افتاد

به گزارش علی آباد جدید، چند ماه پیش بالاخره بازی Marvels Avengers توسط اسکوئر انیکس عرضه شد. با این حال، برخلاف انتظار برخی از طرفداران، بازی با بازخورد خوبی روبرو نشد. به همین خاطر ناشر و سازندگان بازی یعنی استودیوهای کریستال داینامیکس و ایدوس مونترال تصمیم گرفتند با عرضه به روزرسانی های مختلف و عرضه نسخه ویژه کنسول های نسل بعد، وضع بازی را بهتر کنند اما گویا اوضاع طبق برنامه قبلی آن ها پیش نرفته است.

عرضه نسخه نسل بعد Avengers و شخصیت های دانلودی بازی به عقب افتاد

در گذشته سازندگان بازی Marvels Avengers وعده داده بودند که نسخه ویژه این اثر در روز عرضه کنسول های نسل بعدی منتشر خواهد شد اما به تازگی تعیین شده که برنامه آن ها به تعویق افتاده و عرضه نسخه نسل بعدی بازی به سال 2021 موکول شده است. رئیس استودیو کریستال داینامیکس، در بیانیه ای خطاب به طرفداران اعلام کرده که این تأخیر به منظور اطمینان از ارائه یک تجربه نسل بعدی بوده که بتواند معنای واقعی چیزی را که شایسته و معنای واقعی این بازی است، نشان دهد. همچنین شخصیت قابل بازی جدید کیت بیشاپ که قرار بود در اواخر اکتبر عرضه شود، اکنون به تاریخی بعد از این ماه موکول شده است تا طرفداران بازی مجبور باشند که همچنان منتظر این شخصیت بمانند.

هرچند در توصیف بخش تک نفره بازی هم نقدهای خوب و هم نقدهای منفی وجود دارد، اما در زمان عرضه برای بخش چندنفره بازی که یکی از اصلی ترین بخش های Marvels Avengers است، واکنش های منفی زیادی دیده می شد و هسته گیم پلی بازی هم نتوانست نجات بخش آن بخش باشد. از آنجایی که بازی Marvels Avengers یک اثر GaaS (بازی به عنوان سرویس) است، سازندگان بلافاصله به طرفداران وعده دادند که با به روزرسانی های مختلف از بازی پشتیبانی و وضع آن را بهتر خواهند کرد ولی به نظر می رسد که تا به امروز این وعده عملی نشده است. اکنون، تأخیر نسخه نسل بعدی که قرار بود تغییرات زیادی را ایجاد کند، اوضاع را وخیم تر کرده است. نکته جالب اینجاست که ازآن طرف اثری همچون Ghost of Tsushima که با موضوع یک اثر تک نفره داستانی منتشر شده بود، اکنون با دریافت یک به روزرسانی رایگان و بزرگ که چند بخش از جمله بخش کوآپ داستانی و بخش چندنفره را به آن اضافه کرده است، دوباره توانسته نظر طرفداران و منتقدان را به خود جلب کند و بلافاصله در معرض توجه ها قرار گیرد. احتمالا اسکوئر انیکس به اشتباه تصور کرده که نام اونجرز به تنهایی می تواند مهری بر موفقیت بازی باشد.

مدتی قبل یک به روزرسانی برای بازی منتشر شد که به گفته سازندگان بیش از 1000 مشکل ریزودرشت بازی را برطرف می کرده است اما پس از آن به روزرسانی هم همچنان بازی نتوانسته نظرها را به خود جلب کند. هرچند در آن به روزرسانی استودیو سازنده بازی از طرفداران خواسته بود که بازخوردهای مختلف را برای آن ها بفرستند تا آن ها قادر باشند مسائل احتمالی را راحت تر برطرف کنند.

بازی Marvels Avengers هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه های شخصی و گوگل استیدیا منتشر شده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1419

به "عرضه نسخه نسل بعد Avengers و شخصیت های دانلودی بازی به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نسخه نسل بعد Avengers و شخصیت های دانلودی بازی به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید