فکری: باید از سپاهان امتیاز بگیریم، با روحیه ای نو پا به میدان می گذاریم

به گزارش علی آباد جدید، گروه استان ها ـ سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه باید از سپاهان امتیاز بگیریم، گفت: سپاهان تشکیلات منسجمی دارد.

فکری: باید از سپاهان امتیاز بگیریم، با روحیه ای نو پا به میدان می گذاریم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی دوم تیم فوتبال سپاهان و نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه بازی فردا برای تیم ما بسیار مهم است، گفت: باید بتوانیم از این بازی امتیاز بگیرم.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش دارم، اضافه نمود: سپاهان تیم منسجمی است و بازیکنان، مربی و تشکیلات بسیار خوبی دارد و همیشه از مدعیان قهرمانی است و سال گذشته نیز با کادر فنی تازه، ضمن کسب نتایج خوب، رقابت فشرده ای برای قهرمانی با پرسپولیس داشتند، اما در نیم فصل نخست امسال نتواستند نتایج دلخواه را کسب کنند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به تعطیلات بین دو نیم فصل بیان نمود: ما تمرینات خوبی را در فرصت به دست آمده پشت سر گذاشتیم و همین طور تعدادی بازیکن را نیز جذب کردیم که می توانند به ما کمک کنند و امیدواریم در بازی فردا بچه ها نیم فصل گذشته را فراموش کنند و با روحیه ای تازه پا به میدان بگذارند و با تمام وجود بازی کنند و بتوانیم دست پر از بازی برگردیم.

وی درباره سپاهان و انگیزه بالای این تیم اضافه نمود: سپاهان همیشه یکی از بهترین تیم های کشور و مدعیان قهرمانی بوده است و تیم بزرگی است و ساختار بسیار خوبی دارد و با کادر فنی تازه خود در سال گذشته توانستند نتایج بسیار خوبی کسب کنند و با تیم پرسپولیس رقابت بسیار فشرده ای برای قهرمانی داشتند و امسال نیز فصل را خوب شروع کردند اما در ادامه جهت خود احتمالا با مشکلاتی روبرو شدند که نتوانستند فرایند مثبت خود را ادامه دهند اما بهرحال سپاهان همیشه سپاهان است و در نیم فصل دوم نیز می تواند مدعی قهرمانی باشد زیرا هم انگیزه بالایی دارند و هم مطمئنا ضعف های خود را پوشش داده اند.

فکری ادامه داد: همانطور که گفتم بازیکنان ما نیز انگیزه بالایی دارند و تمرینات خوبی داشته اند و امیدواریم که با تلاشی که ارائه می دهند ابتدا بازی زیبایی را ببینیم و همچنین تیم برتر بازی فردا ما باشیم.

وی درباره بازیکنان تازه نفت مسجد سلیمان اضافه نمود: امین اسدی، مهدی هاشم نژاد، محمد مشایخ و حسن مرادی به تیم ما اضافه شده اند و پیمان میری نیز قرارداد بسته اما هنوز به تیم اضافه نشده است. همچنین احمد جبوری نیز اخیرا به تمرینات ما اضافه شده و در مجموع 5 بازیکن به ما اضافه شده و پیمان میری هم ششمین نفر است که هنوز اضافه نشده؛ هنوز یک جای خالی دیگر نیز به عنوان بازیکن آزاد داریم که به زودی این جای خالی را نیز اضافه خواهیم کرد.

وی اضافه نمود در این بازی محروم و مصدومی نداریم.

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2114

به "فکری: باید از سپاهان امتیاز بگیریم، با روحیه ای نو پا به میدان می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: باید از سپاهان امتیاز بگیریم، با روحیه ای نو پا به میدان می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید