پنل های جدید خانواده آیفون 12 چگونه تامین می شوند؟

به گزارش علی آباد جدید، در اوایل سال جاری، قبل از به وجود آمدن خانواده آیفون 12، شایعه ای ادعا کرد که اپل در حال مذاکره با شرکت BOE است تا به سومین تأمین کننده صفحه نمایش OLED برای سری آیفون 12 تبدیل شود، اکنون به نظر می رسد این ایده به حقیقت تبدیل شده است.

پنل های جدید خانواده آیفون 12 چگونه تامین می شوند؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از مدتی پیش سامسونگ و ال جی در زنجیره تأمین پنل حضور داشتند، اما برخی مسائل در زمینه کنترل کیفیت، معامله با شرکت های جدیدی مانند BOE را به تعویق می انداخت، اما این مسائل حل شده اند.

اکنون، یک شرکت تحلیلگر صنعت تلفن همراه می گوید که BOE خاتمه گواهینامه تولید پنل های آیفون 12 را دریافت کرده و به زودی تولید پنل های OLED را برای خانواده آیفون 12 اپل آغاز خواهد کرد. برآورد این است که سامسونگ در سال 2021 حدود 130 میلیون واحد پنل تولید خواهد کرد در حالی که LG و BOE به ترتیب به تولید 40 و 10 میلیون واحد راضی هستند.

با این حال، اگر همه چیز در سال آینده با فروش آیفون 12 به خوبی پیش برود، ممکن است سفارش تا 20 میلیون واحد نیز برسد. به نظر می رسد این اولین گام این شرکت در تصرف بیش از 40 ٪ بازار جهانی پنل OLED باشد که پیش بینی می شود در سال 2024 به 49.7 میلیارد دلار برسد.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1519

به "پنل های جدید خانواده آیفون 12 چگونه تامین می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنل های جدید خانواده آیفون 12 چگونه تامین می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید