کار تازه آغاز شده است، چیزی جز قهرمانی نمی خواهیم

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید که هر دو گل این تیم در نیمه دوم به وسیله حامد پاکدل و رضا اسدی به ثمر رسید.

کار تازه آغاز شده است، چیزی جز قهرمانی نمی خواهیم

حامد پاکدل مهاجم سرخپوشان مرکز که در دقیقه 69 به جای سعید آقایی وارد زمین مسابقه شد تنها هفت دقیقه لازم داشت تا بتواند گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

مهاجم پرسپولیس که از گلزنی مقابل تیم سابق خود شاد بود پس از صحبت در میکسدزون استادیوم آزادی به خبرنگاران، گفت: در آغاز کار هستیم و باید بازی به بازی پیش برویم. پرسپولیس تیم بزرگی است که تمام تیم ها مقابل آن انگیزه بیشتری دارند. فکری جز قهرمانی نداریم و برای رسیدن به قهرمانی هم راهی جز بردن پیش روی ما نیست.

پاکدل که از ادامه فرایند گلزنی خود شاد بود درباره شادی پس از گل خود اضافه کرد: با قلبم به پرسپولیس آمدم و با همین عشق هر روز تمرین می کنم تا بتوانم هر وقت فرصت بازی کردن پیدا کردم درخشان ظاهر شوم و بتوانم خودم را در قالب تفکرات تیمی ثابت کنم. لوگوی باشگاه را می بوسم تا به طرفداران نشان دهم در روزهایی هم که نیستند از آنها انرژی می گیریم و برای شادی آنها هر کاری می کنیم.

رضا اسدی هافبک پرسپولیس نیز تعویض طلایی دیگر یحیی گل محمدی بود که 9 دقیقه پس از ورودش گل دوم تیمش را بزند. هافبک سرخپوشان در حالی سرخ ها را به گل دوم رساند که نقدها از خرید او ادامه داشت اما اسدی تصمیم به ماندن در پرسپولیس گرفت تا خود را ثابت کند.

وی که عنوان نموده بود بازی با دست شکسته کار سختی است درباره گلزنی اش مقابل آلومینیوم گفت: خیلی شادم که توانستم گل بزنم. می خواهیم موفقیت های خود را ادامه دهیم و دیگر دلیلی ندارد به حاشیه ها کاری داشته باشیم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: طرفداران همچنان کنارمان باشند تا بتوانیم موفقیت های خود را ادامه دهیم. به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم تا بتوانیم باز هم دل طرفداران را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2164

به "کار تازه آغاز شده است، چیزی جز قهرمانی نمی خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار تازه آغاز شده است، چیزی جز قهرمانی نمی خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید